26-08-2024, 10:39 AM
Ma lasin samasuguse pressi kolvivarre 10+ aastat tagasi taastada. Töö tehti Tallinna Tehnikakõrgkoolis ja oli toona päris kallis (400EUR, ei kujuta ette mida võib praegu maksta). Töö raames kaeti kolvivars pulbermetalliga ning töödeldi mõõtu - treis ja lihvis, kuidas täpselt, ei tea. Tehtud töö tulemus jäi ikkagi poorne, mis lõi mul häirekella põlema. Rääkisin töö teostajaga ja tema sõnutsi ei pidavat poorsus probleemiks olema, kuna poorid täituvad õliga. Lubas, et kui ka aastaid hiljem tekivad probleemid, siis ta teeb töö uuesti.
Selle kinnituse peale panin silindri kokku. Samamoodi ei olnud uusi mansette kuskilt võtta ning sai vanad tagasi pandud. Kokkuvõttes sai silindri toimima küll. Päris lekkevabaks ei saanud, aga õli lahinal läbi ka ei tule.
Kui praegu peaks sama töö ette võtma, siis ma pinna taastamisega jamama ei hakkaks, vaid otsiks sinna uue 120mm kroomvarre ning teeks kolvi otsa. Mansetid saab lasta tellimuse peale Soomes teha. Ma usun, et ksf ei pahanda - M.R. on selles teemas käpp ja teab väga hästi, kuidas asjast asi saab.
Selle kinnituse peale panin silindri kokku. Samamoodi ei olnud uusi mansette kuskilt võtta ning sai vanad tagasi pandud. Kokkuvõttes sai silindri toimima küll. Päris lekkevabaks ei saanud, aga õli lahinal läbi ka ei tule.
Kui praegu peaks sama töö ette võtma, siis ma pinna taastamisega jamama ei hakkaks, vaid otsiks sinna uue 120mm kroomvarre ning teeks kolvi otsa. Mansetid saab lasta tellimuse peale Soomes teha. Ma usun, et ksf ei pahanda - M.R. on selles teemas käpp ja teab väga hästi, kuidas asjast asi saab.