28-08-2024, 13:46 PM
(28-08-2024, 13:24 PM)MeelisV Kirjutas: Kas keegi oleks valmis võtma ühe 2018 a. Ford Transiti uurimiseks ja vea leidmiseks ehk parandamiseks. Lähihetkel päeva mõne jooksul siis vms. Tavapärane Transitite töökoda Suur Sõjamäel on järjekorraga üle kuu ja Info autos ka paar nädalat. Ja sõber Mart ka ei saa kohe ette võtta ehk lähima nädala jooksul.
Viga ilmnes sõidu pealt. ABS ja veojõu kontrolli tulede ilmnemisega ning siis järgnes sinna veel avarii ennetuse mitte toimimine ja parkimisandurite mitte toimimine ja kallakust startimise abi mitte toimimine.
Diagnost näitas parkimisabi häiret ja ei lase seda ka kustutatada.
Google ja ja YouTube annavad veel abs andurite vigasid vastuseks mida aga diagnost ei tuvastanud. Silma ja näpuga vaadates juhtmed tundusid olema küljes s.t. otseselt pooleks ei olnud. Mõni 3...4 ...5 kaitset mis raamatu järgi olid abs kirjaga sai ka üle vaadatud. Väidetavalt ei olnud kuulda ka parkimisandurite tiksumist kui neid "kuulata" .
Seega ehk kas kuskil mingi mooduli toide maas või blokeeritud töö mingist juhtmest või andurist.
Tunneb keegi enesekindlust asja vaadata või teab kindlalt soovitada kes oskaks ja saab ette võtta.
Muidu polekski nii jama aga vaata harjunud nende andurite järgi tagurdama ja peeglite ja kerekuju koostöö välistab nendega hakkama saamise ilma anduriteta.
Esmane eelistatud asukoht Tallinn ja siis edasi Harjumaa.
Stop Box Kadaka teel.
Üldiselt kõik need andurid räägivad üle infoliini (data-bus) ja kui üks jukerdab, võtab kõik ülejäänud kaasa, jukerdada võib ka mõni data-bus liinil olev pistik, mis vett saanud. Võib olla kulunud ABS anduri jaoks vajalik hammasratas või andur ise. ABS andureid saab õige diagnostikaseadmega jälgida, et mis kiirust milline andur annab. Õunte pealt ennustamine hetkel mul aga 90% ajast on viga kas ABS anduris, mis läbi või kulunud või lihtsalt jama täis või siis harvemal juhul juba hammasratas kulunud. Transiti puhul tähendab see terve rattalaagri vahetust, nagu enamuse tänapäevaautode puhul...