30-08-2024, 00:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2024, 09:09 AM ja muutjaks oli ak75.)
(28-08-2024, 16:52 PM)MeelisV Kirjutas: Tagant ette poole.Olid samad vead kevadel talve seisnud Transit Customil. Kui on lisaks palju U koodiga vigu (kasutasin ForScan'i), käi üle kõik kapotialused ja põhjaalused keresse minevad massijuhtmed. Ford on säästureziimil ja suutnud M6 poldid teha massijuhtmetele nr8 võtmele. Nii ei jää palju kontaktpinda ja hädad algavad. Edasi puhasta ja määri ABS aju pistik, siis kaitsmed nii kapoti all, kui ka armatuuri all. mitmed olulised massijuhtmete keresse mineku punktid on ninas. Eemalda esituled ligipääsuks, ei ole keeruline protseduur. Paras saast on tal ka kapotialune kaitsmekarp, vahest kustub lambist paagis oleva kütusepumba toide (masin jääb seisma) jne. Aitab kaitsme/kaitsmekarbi liigutamine. Ma räägin 2013a masina näitel. Hollandist. Pole eestis talvel (veel) sõitnud, pole roostet kerel ega põhja all. Ja lae akud täis. Peaks 2tk olema juhi istme all. Vahest juhtub palju segast, kui nn mugavussüsteemide aku on liiga tühi või otsa lõppemas. kahe akuga masinal keerline aru saada, käivitub ju teiselt akult.
On hammasvöö/rattad. Käisin ise auto all ja vaatasin.
Võimalik, et on ka anduri viga. Tahaks ise nii ka loota.
Kaamera on hea aga anduritega pole ka häda kunagi olnud. Ilma selle konkreetse autoga ei saa üldse eriti siis linnas.
Käisin seal STOP boxis ja sain jutule. Pandi diagnost külge ja ....
Palju vigu mis teada kõik ja seotud abs ga aga lisaks käis läbi ka anduri viga tagumine vasak.
Sai ka abs pistik kapoti all lahti võetud ja tagasi ning tehtud kustutamine häiretele ja sai puhtaks.
Pärast paari km läbimist uuesti tagasi.
Uus kontroll ja .... ei midagi targemat.
Vaatame esmaspäeval uuesti.
Äkki on andur aga võib olla abs enda aju/moodul mis on vigane vms.
Ja kindlasti puhasta akult keresse mineva massijuhtme kontakt, ning kere ja mootori vahelise massijuhtme kontaktid.
Peale seda alles andureid ja ajusid vahetama. kui vaja.