06-09-2024, 09:15 AM
(05-09-2024, 21:36 PM)xa88 Kirjutas:(05-09-2024, 16:47 PM)stretch Kirjutas:(05-09-2024, 16:11 PM)Peeter2 Kirjutas: "Kvaliteetse linnaruumi" printsiibid võivad olla inimestel erinevad.
No automehi kotib üldjuhul ainult nende liikumistrajektoori alg- ning lõpp-punkti välisruumi kvaliteet, "Erinevad" ongi need printsiibid nendel inimestel, kes juhtuvad selle trajektoori teistes punktides elama (nt Tallinna kesklinn).
Soovitan tutvuda: https://strateegia.tallinn.ee/
mina kõnnin väga palju jala, olen 10000 sammu kõndimist üsna tõsiselt võtnud aastaid. sellegi poolest ei nõustu ma enamiku "kvaliteetse linnaruumi" (sellisena nagu seda eelkõige oravapartei, sde ja muu woke rahvas näeb) põhitõdedega kvaliteedist. Enamasti on nende kvaltieet selles, et tänava läbilaskevõime autodele kunstlikult sandistatakse, tänav koormatakse üle igasuguse visuaalselt värvikireva ja hipsteritele meeldiva kilakolaga ja mina end seal küll mugavalt ei tunne ei jala ega ühegi liiklusvahendiga. Võibolla kui oleks kastirattur siis oskaks austada.. aga autojuhi või jala pigem ei.
See on muidugi kurb, kui arusaam linnaruumi kvaliteedist piirdub poliitikute esitatud propaganda ning ainult "hipsterite kilakolaga" nägemisega. Misasi see viimane üldse on? Seda Sa muidugi ei adu, et nende tänavate ääres, mille läbilaskevõimet "kunstlikult sandistatakse", elavad muuseas ka inimesed. Ise muidu tahaksid elada tänava ääres, mille läbilaskevõime on ikka piisav ning kus autojuht end hästi tunneb? Noh, nagu näiteks Liivalaia?
PS kastirattur tuli ikka ka ära, see on alati mõjuv argument...