11-09-2024, 14:46 PM
(11-09-2024, 09:42 AM)rnx69 Kirjutas: Identifitseerimisega on huvitav lugu - kere peaks identifitseerimiseks omama siis ka tehasetähist, mis samas peab loetav olema 30 aastat tootmisest. Nüüd kui on tähis hävinenud, minu ühe seisva projekti puhul on kere paigatud kohast, kus oli ainus VIN, siis mil moel see tõendamine välja peaks nägema. Andmesilt on hetkel dokumentide vahel lauasahtlis, sest enne värvitöid oli keegi eelnevatest omanikest selle eemaldanud.
Selle jaoks on transpordiametil protsess olemas: avaldus + vajadusel täpsustamised + masina ettenäitamine => registriandmete uuendamine. Tegin mõni aasta tagasi läbi - vanale masinale oli mingil segasel ajal keevitatud võõras VIN.
Mitteliikuva masinaga mugav ei ole ja seda, kas mittekomplektsega ületamatut tõrget ei teki, oskab ehk keegi teine kommenteerida: nagu aru sain, oli ettenäitamine ameti tegevustena registreerimiseelne ülevaatus. Kui on nii, oleks tõesti kohane seadusloojale nokk kinni - saba lahti tüüpi lüngale viidata. Et kuidas saab täiesti eksisteeriva komplekteerimata ja ID-probleemiga masinal asjad registris korda. Ilmselt jääb see täidesaatva võimu ehk transpordiameti (uueks) protsessiks.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"