18-09-2024, 11:23 AM
panin veel tähele sellist asja
kui kunagi maksuteema alguspoolel karavani inimesed võtsid teema üles
kuidas sama autona kaubiku N1 ja sama kaubiku aga elamu versioonina M1 maksud olid kordades erinevad
siis öeldi, et pole hullu M1 elamud lähevad N1 maksumääraga
noh jah nii nagu isegi läks või siiski mitte ?.
paragrahv ütleb isegi nii M1 puhul
(9) M1-kategooria mootorsõiduk, mis on liiklusregistri andmetel kerenimetusega „elamu”, maksustatakse N1-kategooria mootorsõiduki maksumääraga.
samas on üks teine lause samas seaduses mis ütleb N1 maksumäärade all
(10) N1-kategooria mootorsõiduk, mille erivõimsus ületab liiklusregistri andmetel 0,20 kilovatti kandevõime ühe kilogrammi kohta, maksustatakse M1-kategooria mootorsõiduki maksumääraga.
mina võtan seda et M1 arvutame N1 järgi aga kuna ta pole registris kui N1 siis seda punkti ei saa rakendada - ametnikud aga loevad mõnda teksti vahest teistmoodi
kuidas seda nüüd lugeda kas M1 elamud lähevad lihtsalt N1 arvutsukäigu alla ja ilma seda punkt 10 rakendamata kuna nad on M1 mitte N1 või
võrdsustatakse M1 autod elamu puhul N1-ks kaasates ka seda punkti ?
kuidas teie seda loete kuidas seda mõista ehk mida tegelikult sooviti selle punktiga reguleerida
ise arvan, et sellega reguleeritakse Porcched mis tehti kunagi kaubikuteks ehk ka reaalselt registrisse N1
lihtsalt nende kw ja kandevõime suhe on suurem kui see 0,2
kahjuks on sama ka paljude matkaautodega sest see 0,2 saab täis 100kw mootori ja 500kg kandevõimega
kuid paljudel on kandevõime väiksem kui 500kg ja kw on kah mõned üle 100 tavaliselt ehk 102...106...110.
kui kunagi maksuteema alguspoolel karavani inimesed võtsid teema üles
kuidas sama autona kaubiku N1 ja sama kaubiku aga elamu versioonina M1 maksud olid kordades erinevad
siis öeldi, et pole hullu M1 elamud lähevad N1 maksumääraga
noh jah nii nagu isegi läks või siiski mitte ?.
paragrahv ütleb isegi nii M1 puhul
(9) M1-kategooria mootorsõiduk, mis on liiklusregistri andmetel kerenimetusega „elamu”, maksustatakse N1-kategooria mootorsõiduki maksumääraga.
samas on üks teine lause samas seaduses mis ütleb N1 maksumäärade all
(10) N1-kategooria mootorsõiduk, mille erivõimsus ületab liiklusregistri andmetel 0,20 kilovatti kandevõime ühe kilogrammi kohta, maksustatakse M1-kategooria mootorsõiduki maksumääraga.
mina võtan seda et M1 arvutame N1 järgi aga kuna ta pole registris kui N1 siis seda punkti ei saa rakendada - ametnikud aga loevad mõnda teksti vahest teistmoodi
kuidas seda nüüd lugeda kas M1 elamud lähevad lihtsalt N1 arvutsukäigu alla ja ilma seda punkt 10 rakendamata kuna nad on M1 mitte N1 või
võrdsustatakse M1 autod elamu puhul N1-ks kaasates ka seda punkti ?
kuidas teie seda loete kuidas seda mõista ehk mida tegelikult sooviti selle punktiga reguleerida
ise arvan, et sellega reguleeritakse Porcched mis tehti kunagi kaubikuteks ehk ka reaalselt registrisse N1
lihtsalt nende kw ja kandevõime suhe on suurem kui see 0,2
kahjuks on sama ka paljude matkaautodega sest see 0,2 saab täis 100kw mootori ja 500kg kandevõimega
kuid paljudel on kandevõime väiksem kui 500kg ja kw on kah mõned üle 100 tavaliselt ehk 102...106...110.