25-09-2024, 13:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2024, 13:31 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
Elektrikate tegeliku sõiduulatuse test:
https://insideevs.com/news/734849/europe...ange-test/
Üpris mõistlikud tingimused: akud laetud täis, lastud 15h seista, sätungid masinatel eco peal ja lähituled välja lülitatud. Temp 21.
19 miiline ring, millest 2,7 pidurdamistega linna imiteerimist, 5,5 @ 50mph (=80kmh) ja 11 @ 70mph (=113kmh).
Tulemus: sõiduulatused tootjate antutest 10..20% väiksemad. Üllataja: 418Mm läbisõiduga ModelS sõiduulatus oli tootja antust 13% väiksem. Pole üldse paha - kui eeldada, et tootja andis sõiduulatust praeguste elektrikatega sarnaselt ideaaltingimustes, ei olegi aku mahtuvus ajaga vähenenud.
Aga teema pealkirja vastuseks ad 2024: elektrikat jätkuvalt ei plaani. Praeguse ca 1,5eur/l bensiinihinnaga ei tee ka keskmisest võimekamad fossiilipõletajad vaeseks.
(ühe pruugitud ModelS ehk väikeste ülalpidamiskuludega kiire masina jaoks on aga mu hoovil alati ruum olemas
)
https://insideevs.com/news/734849/europe...ange-test/
Üpris mõistlikud tingimused: akud laetud täis, lastud 15h seista, sätungid masinatel eco peal ja lähituled välja lülitatud. Temp 21.
19 miiline ring, millest 2,7 pidurdamistega linna imiteerimist, 5,5 @ 50mph (=80kmh) ja 11 @ 70mph (=113kmh).
Tulemus: sõiduulatused tootjate antutest 10..20% väiksemad. Üllataja: 418Mm läbisõiduga ModelS sõiduulatus oli tootja antust 13% väiksem. Pole üldse paha - kui eeldada, et tootja andis sõiduulatust praeguste elektrikatega sarnaselt ideaaltingimustes, ei olegi aku mahtuvus ajaga vähenenud.
Aga teema pealkirja vastuseks ad 2024: elektrikat jätkuvalt ei plaani. Praeguse ca 1,5eur/l bensiinihinnaga ei tee ka keskmisest võimekamad fossiilipõletajad vaeseks.
(ühe pruugitud ModelS ehk väikeste ülalpidamiskuludega kiire masina jaoks on aga mu hoovil alati ruum olemas

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"