03-10-2024, 11:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2024, 11:06 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Jah, noh mulle isiklikult meeldivad sellised detailid, kui kogu auto taastamine sellise autentse pohhuismi vaimus, milles neid algselt toodeti, on tõenäoliselt võimatu, siis sellised originaalsed vidinad tekitavad mingi sideme või silla, ilma milleta oleks tegu justkui repro või võltsinguga.
Ja see ei ole ainult ZAZ-i või Nõukogude autotööstuse eripära, näiteks Escort Mk1 kandevosade punktkeevitused on detailidele jaotatud umbes nii, nagu keegi oleks kinniste silmadega nooli visanud ja siis teine tüüp oleks keevitusega tabamuste sabas jooksnud. Põnev oleks teada, kuidas ikka nii sai, et saksa ordnungi ja pmst masstootmise leiutanud firma koostöös selline asi läbi läks, a vot läks. Mina nii kõva restauraator pole, et seda järgi teha, kõik uued punktid tulid ikka võrdsete vahedega
Ja see ei ole ainult ZAZ-i või Nõukogude autotööstuse eripära, näiteks Escort Mk1 kandevosade punktkeevitused on detailidele jaotatud umbes nii, nagu keegi oleks kinniste silmadega nooli visanud ja siis teine tüüp oleks keevitusega tabamuste sabas jooksnud. Põnev oleks teada, kuidas ikka nii sai, et saksa ordnungi ja pmst masstootmise leiutanud firma koostöös selline asi läbi läks, a vot läks. Mina nii kõva restauraator pole, et seda järgi teha, kõik uued punktid tulid ikka võrdsete vahedega