06-10-2024, 20:07 PM
Küllap saab peagi lahenduse ka vahepeal esile toodud omanikuvahetuse saaga. Ka minu praktikas võtavad sellised tehingud aega.
Peategelase tegemistega jõuame nüüd aastasse 1986 või 1987. Jörgnevad pildid on jõudnud meieni Lätist ning fotografeeritud on need Pikaveres traditsiooniliselt võidupühal (mis nõukaajala oli teatavasti 9. mail) toimunud vanatehnika laadal. Pildistamise ajajärk on tuvastatud ülevaatuse talongi järgi.
Need on palju selgemad fotod, kui 1984. aasta jäädvustused ning siit paistavad hästi silma ka noore meistri poolt tetud omaloomingulised muudatused. Eestis on sell ajal veel üks sõitev kübelwagen, mis oli saanud samuti palju omaloomingulisi muudatusi. Samuti oli üks veerev kere - kui filmides oli vaja seisvat rekvisiiti, siis osales VK veerev kere. Kui oli vaja sõitvat autot, siis AL kollast värvi või Vahuri roheline kübelwagen.
Piltidel on näha ka uus number, mis on ka konksuga lugu, milleni jõuame peagi.
Peategelase tegemistega jõuame nüüd aastasse 1986 või 1987. Jörgnevad pildid on jõudnud meieni Lätist ning fotografeeritud on need Pikaveres traditsiooniliselt võidupühal (mis nõukaajala oli teatavasti 9. mail) toimunud vanatehnika laadal. Pildistamise ajajärk on tuvastatud ülevaatuse talongi järgi.
Need on palju selgemad fotod, kui 1984. aasta jäädvustused ning siit paistavad hästi silma ka noore meistri poolt tetud omaloomingulised muudatused. Eestis on sell ajal veel üks sõitev kübelwagen, mis oli saanud samuti palju omaloomingulisi muudatusi. Samuti oli üks veerev kere - kui filmides oli vaja seisvat rekvisiiti, siis osales VK veerev kere. Kui oli vaja sõitvat autot, siis AL kollast värvi või Vahuri roheline kübelwagen.
Piltidel on näha ka uus number, mis on ka konksuga lugu, milleni jõuame peagi.