24-10-2024, 11:05 AM
(13-10-2024, 22:02 PM)overspeed Kirjutas: Ai kurja ... ajasin masina üle pika-pika aja kuuri alt välja ning avastasin, et köik polegit nii söiduvalmis kui lootsin. Nii need tööd taas algavad ... ?
Telefoni äppiga no mitte ei saa hakkama manustega, ju siis peab ootama PC postitusi.
Tarvis oli pisut söitmist teha hoovi peal, seega ajasin masina kuuri alt välja. Teadsin talve testkäivitusest, et kuskilt öhukopmressori süsteemist lekib öhku (kuuri all ma kabiini ülesse tösta ei saa, et lähemalt uurida), jälle taas möni voolik pakatanud. Öhuröhku kompressor palju ülesse ei pumpanud seetöttu.
Pika ajaga olid rehvid muidugit tühjaks vajunud, kuid see ei sega väikest söitmist kuna küljeseinad neil tugevad ja paksud, rehv veljel ringi käima ei hakka ning varemgit pisut söidetud nii. Plaan oli vahetada lekkiv voolik ning rehvid täis pumbata, ning jätkata omi toimetusi masinaga söitmisel. Tegin tiiru pöllul, et mootor soojaks ajada ning parkisin töökoja körvale.
Tühikäigul töötades, kabiinist väljas olles, oli aga kuulda imelikku logina körvalheli (motamees tähendas kohe ära oma hea kuulmisega). Töstes kabiini ülesse, oli aga kahjuks helipöhjustajat visuaalselt näha. Videolöiku ma siia ülesse manusena panna ei saa (ei önnestu, ja hetkel puudub ligipääs youtube, ehk laadin hiljem ülesse kui kellelgi visuaalne huvi, aga mis seal ikka vaadata, vöta labast kinni ja loksuta), kuid silmaga oli näha kuidas radiaatori ventikas laperdab rihmarattaga koos ... imekombel ei puutunud miski veel radikat ennast. Ventika labast kinni vöttes ja loksutades ... no miskit on seal katki vöi lahti, ikka korralik loks. Kas laagrid tuksis ... no esialgu lootsin ehk on vent/rihmaratta poldid lahti vöi rihmaratta mutter lahti.
Arrogance diminishes wisdom !