24-10-2024, 12:07 PM
(16-11-2010, 00:41 AM)overspeed Kirjutas: Kes veel pole lammutanud, kraan iseenesest suht lihtsa ehitusega. Rehvi sisekummi-torust vötab kinni kummitihend millele mutriga keeratakse läbi seibi press pääle, kummi ümbritsev osa nati koonuses, öhu suleb metallkuul vasta metalli (kraani korpus on pronksist). Kraani avamise völli tihendatakse samuti kui teises otsas vöetakse siselohvi torust kinni:
Seniks, kuni kraan küljest ära, panin siselohvile ventiili ja korgi ette:
Kunagi ammu, kui need köik rattakraanid läbi hooldasin, siis tegin spetsiaalse ühenduse omale, et vajadusel saaks öhutoru lahti ühendada ja läbi adapteri rehve pumbata tavalise öhukompressori rehvipumpamispüstoliga, ilma et ventiilikraani ära vötmata ... just sellisteks juhtudeks nagu nüüd. Kui ei suuda enam leida seda spets ühendust, autos seda pole ja muu pudipadi varuosakast on kuskile teadmata kohas peidus teiste kastide all. Seetöttu otsustasingit täita süsteemi kompressoriga ning läbi selle rehve pumbata.
Oukei ... 2,7 bar balloonis, avasin ratta kraani ning panin klapi kabiini täiteasendisse ... mitte üks möhh: rehvimanomeeter näoitab 0,0 bar ...
Ühendasin toru rattakraani küljest lahti ... ei tule öhku.
Ühendasin toru kolmikkraani küljest lahti ... ei tule öhku.
Liikudes edasi mööda toru ballooni poole ... ballooni ja kabiini kolmikkraani vahel on veel mingi "vidin" mida joonisel ei olnud. Ennem seda röhk on, peale seda röhku pole. Reguleeritav ja puha.
Tuli välja, et too on seoses sellega, et mo masinal on öhupidurite süsteem haagise jaoks. Klapp ei lase öhku ennem lisaseadmetesse (rehvipumpamine), kui balloonis pole saavutatud ettenähtud röhk (reguleeritud tolle klapiga). Alles siis see avaneb ning annab öhku ka rehvide pumpamiseks.
Arrogance diminishes wisdom !