24-10-2024, 12:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2024, 12:17 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Töstsin röhku balloonis kuni oli kuulda, kui too klapp pirina saatel avanes. Seadistatud oli ta 7 bar kanti.
Ajasin 9 bar ballooni ning jäin siis ootama rehvi täitumist ...
... peale 1h ootamist ja jöudes aint 0,5 bar-ini rehvis otsustasin tolle klapi maha reguleerida. Kuna ma haagist niikuitnii ei kasuta, pole mul seda klappi vaja. Otsetoru mul asemele panna pole. Timmisin klapi vedru täiesti maha, et ta kohe avanema hakkaks kui ballooni rohku pumpan.
Peale seda said köik rehvid 40 minutiga (10 min per ratas) 2,7 bar sisse. Ükshaaval neid pumpasin, kiigates manomeetrit salongis kuniks see 2,7 näitas ning siis nii iga järgmine rehv.
Rehviröhud korras, hakkasin siis veepumbaga tegelema ... kuna sellele ligipääs igatipidi puudub, tuleb radikas eest ära vötta.
Kunagi autoomamise algusaegadel ma selle korra eest vötnud olen, kuna radikas kuskilt nurgast lekkis ja pisut jootmist vajas, aga mitte üks nöks ei mäleta kuidas seda tegin. Hakkasin siis tasapisi asju eemaldama.
Ajasin 9 bar ballooni ning jäin siis ootama rehvi täitumist ...
... peale 1h ootamist ja jöudes aint 0,5 bar-ini rehvis otsustasin tolle klapi maha reguleerida. Kuna ma haagist niikuitnii ei kasuta, pole mul seda klappi vaja. Otsetoru mul asemele panna pole. Timmisin klapi vedru täiesti maha, et ta kohe avanema hakkaks kui ballooni rohku pumpan.
Peale seda said köik rehvid 40 minutiga (10 min per ratas) 2,7 bar sisse. Ükshaaval neid pumpasin, kiigates manomeetrit salongis kuniks see 2,7 näitas ning siis nii iga järgmine rehv.
Rehviröhud korras, hakkasin siis veepumbaga tegelema ... kuna sellele ligipääs igatipidi puudub, tuleb radikas eest ära vötta.
Kunagi autoomamise algusaegadel ma selle korra eest vötnud olen, kuna radikas kuskilt nurgast lekkis ja pisut jootmist vajas, aga mitte üks nöks ei mäleta kuidas seda tegin. Hakkasin siis tasapisi asju eemaldama.
Arrogance diminishes wisdom !