24-10-2024, 15:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2024, 15:53 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Egas ma ühe öhtuga köike teha jöudnud. Tasapisi nokitsesin muude tööde körvalt.
Jäänd olid veel diagonaalvarda poldid ja ... siis sai radika eestpoolt diagonaalselt välja tösta ... abimees istus mootori otsas ja toetas radikat ülaltpoolt.
Välja ta tuli ja edasi vöis veepumbale ligipääseda.
Rihmad maha.
Vent küljest.
VeePump maha. Pilti pole.
Tuli veel meelde, et öliradika sisselaske klapp oli keermest lödva (koonuskeere). Selle sai ka korralikumalt kinni keeratud.
Veepumba all asub pööretepiiraja, mis oli siiani plommitud. Pidin need torud lahti andma ajutiselt, et veepump korpusega ettepoole liikuda saaks mootori küljest, seega löikasin plommi katki.
Poest leidsin vaid veepumba laagrite remontkomplekti. Impellerit polnud. Korpusetihendit polnud. Ju saab hakkama, impeller vast väga vasta korpust käinud ei ole ja korpusetihendi pean paroniidist ise löikama.
Möni öö on ka tasuta valgustus öues
Vötsin jubinad töö juurde kaasa. Proovin siin laagrid vahetada.
Jäänd olid veel diagonaalvarda poldid ja ... siis sai radika eestpoolt diagonaalselt välja tösta ... abimees istus mootori otsas ja toetas radikat ülaltpoolt.
Välja ta tuli ja edasi vöis veepumbale ligipääseda.
Rihmad maha.
Vent küljest.
VeePump maha. Pilti pole.
Tuli veel meelde, et öliradika sisselaske klapp oli keermest lödva (koonuskeere). Selle sai ka korralikumalt kinni keeratud.
Veepumba all asub pööretepiiraja, mis oli siiani plommitud. Pidin need torud lahti andma ajutiselt, et veepump korpusega ettepoole liikuda saaks mootori küljest, seega löikasin plommi katki.
Poest leidsin vaid veepumba laagrite remontkomplekti. Impellerit polnud. Korpusetihendit polnud. Ju saab hakkama, impeller vast väga vasta korpust käinud ei ole ja korpusetihendi pean paroniidist ise löikama.
Möni öö on ka tasuta valgustus öues
Vötsin jubinad töö juurde kaasa. Proovin siin laagrid vahetada.
Arrogance diminishes wisdom !