27-10-2024, 09:57 AM
2024. aasta hooaeg on lõppenud.
A071 osales põhiliselt lustisõitudel. Pisemaid seadistamisi on kogu aeg teha. Omapärasemaid rikkeid oli augustikuise Vanatehnika Lustisõidu ja Balti Kett 35 avanäituse platsilt lahkumise hetkel. Käima sai suure vaevaga ning koju jõudes keeldus uuesti käivitumast. Põhjuseks oli käivituskarburaatori imemistoru, mis oli lihtsalt ära murdunud. Hea, et 30 aastaga on kogutud kahekohaline arv karburaatoreid, mille küljest saab varuosi võtta.
Septembrikuisel Maanteemuuseumi vanavanemate päeva teemaks oli Audi ajalugu ning kuna DKW omab ajalooliselt ka väikest seost selle brändiga, siis sai kohale mindud. Tasuks publiku lemmiku auhind. Aga üritus oli äge - enam kui 100 Audit, neist vähemalt pooled olid puhas vanatehnika. Eesti hobiautondus elab praegu oma tippaega ning meil on tõesti erilisi ja ilusaid tehnikaajaloo eksemplare. Oli väga haruldasi mudeleid - isegi piinlik oli peaauhinda nende eest ära võtta.
A190 valmistus terve suve Balti Kett 35 sõiduks ning tegi selle ausalt kaasa - enam kui 700 km nelja päevaga. Vihmasajus kojamehe mootori küljest lahkunud tift tegi esialgu ärevaks, kuid siis sai mõeldud kastist välja. Kui mootorratturid minu ees saavad kojameheta hakkama, siis saan mina ka. Tifti tagasi paigaldamine ei ole keeruline, kuid sõidu pealt seda ikka ei tee. Hetkeks jättis tee äärde ka kaitsmekarbi peakaitsme kinnituse pehmenemine, mis on iseenesest lihtne viga, aga sõidu pealt ja keset pealtvaatajate spaleeri loomulikult piinlik. Tagasitee loomulikult liikuvas garaazis.
Külastatud sai ka Leedu sõprusklubi Klasika kokkutulekut augusti alguses.
A260 tuli nii hästi välja, et sellega kohe ei raatsi sõita. Proovikäivitus sai ikka tehtud.
A071 osales põhiliselt lustisõitudel. Pisemaid seadistamisi on kogu aeg teha. Omapärasemaid rikkeid oli augustikuise Vanatehnika Lustisõidu ja Balti Kett 35 avanäituse platsilt lahkumise hetkel. Käima sai suure vaevaga ning koju jõudes keeldus uuesti käivitumast. Põhjuseks oli käivituskarburaatori imemistoru, mis oli lihtsalt ära murdunud. Hea, et 30 aastaga on kogutud kahekohaline arv karburaatoreid, mille küljest saab varuosi võtta.
Septembrikuisel Maanteemuuseumi vanavanemate päeva teemaks oli Audi ajalugu ning kuna DKW omab ajalooliselt ka väikest seost selle brändiga, siis sai kohale mindud. Tasuks publiku lemmiku auhind. Aga üritus oli äge - enam kui 100 Audit, neist vähemalt pooled olid puhas vanatehnika. Eesti hobiautondus elab praegu oma tippaega ning meil on tõesti erilisi ja ilusaid tehnikaajaloo eksemplare. Oli väga haruldasi mudeleid - isegi piinlik oli peaauhinda nende eest ära võtta.
A190 valmistus terve suve Balti Kett 35 sõiduks ning tegi selle ausalt kaasa - enam kui 700 km nelja päevaga. Vihmasajus kojamehe mootori küljest lahkunud tift tegi esialgu ärevaks, kuid siis sai mõeldud kastist välja. Kui mootorratturid minu ees saavad kojameheta hakkama, siis saan mina ka. Tifti tagasi paigaldamine ei ole keeruline, kuid sõidu pealt seda ikka ei tee. Hetkeks jättis tee äärde ka kaitsmekarbi peakaitsme kinnituse pehmenemine, mis on iseenesest lihtne viga, aga sõidu pealt ja keset pealtvaatajate spaleeri loomulikult piinlik. Tagasitee loomulikult liikuvas garaazis.
Külastatud sai ka Leedu sõprusklubi Klasika kokkutulekut augusti alguses.
A260 tuli nii hästi välja, et sellega kohe ei raatsi sõita. Proovikäivitus sai ikka tehtud.