04-11-2024, 20:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2024, 21:12 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Eks igaühel on oma puuslik, mille poole palvetada - kellel Jeesus, kellel viskoossus. Reaalselt on asjast midagi jagava inseneri poolt optimeeritud õlitussüsteemis parameetreid nii palju, et tavajussil ei ole lootustki millegi kuskilt august sisse valamisega seal midagi otsustavalt parendada.
Väidetavalt on olnud juhtumeid, kus mingid sajatuhandeseid unifitseeritud sõidukiparke jooksutavad firmad, nagu UPS või DHL näiteks, on palganud insenere midagi re-optimeerima, kuna tüüpilise kulleri sõidurežiim on üsna erinev "tehase keskmisest" ning mingeid parameetreid selle jaoks paika timmides on võimalik millegi pealt säästa. Näiteks 0.30€ päevas kütusekulult on selline vahe, mida üksikisik praktiliselt ei märka, aga 100k sõiduki peale see on 11 miljonit aastas. Aga üksikisikul ei ole seda ressurssi ning olgem ausad, ka vajadust. Pane see 30 senti iga päev hoiupõrsasse ja saad sama tulemuse garanteeritult ja palju vähema peavaluga.
See on umbes sama, nagu kõik fännavad 98-oktaanilist bensiini, arvates et kui number on suurem ja liiter kallim, siis peab see ju palju äkilisem olema. Reaalselt on selle liitris tänu detonatsioonikindlust tõstvatele lisanditele energiat vähem ja kui mootorijuhtimisel pole mingeid andureid, mille järgi paagis loksuva vedeliku oktaanarvu tuvastada ning mingeid täitureid, millega silindrisurvet tõsta, ei oska ta sellega ka midagi peale hakata ning kütusekulu suureneb.
Väidetavalt on olnud juhtumeid, kus mingid sajatuhandeseid unifitseeritud sõidukiparke jooksutavad firmad, nagu UPS või DHL näiteks, on palganud insenere midagi re-optimeerima, kuna tüüpilise kulleri sõidurežiim on üsna erinev "tehase keskmisest" ning mingeid parameetreid selle jaoks paika timmides on võimalik millegi pealt säästa. Näiteks 0.30€ päevas kütusekulult on selline vahe, mida üksikisik praktiliselt ei märka, aga 100k sõiduki peale see on 11 miljonit aastas. Aga üksikisikul ei ole seda ressurssi ning olgem ausad, ka vajadust. Pane see 30 senti iga päev hoiupõrsasse ja saad sama tulemuse garanteeritult ja palju vähema peavaluga.
See on umbes sama, nagu kõik fännavad 98-oktaanilist bensiini, arvates et kui number on suurem ja liiter kallim, siis peab see ju palju äkilisem olema. Reaalselt on selle liitris tänu detonatsioonikindlust tõstvatele lisanditele energiat vähem ja kui mootorijuhtimisel pole mingeid andureid, mille järgi paagis loksuva vedeliku oktaanarvu tuvastada ning mingeid täitureid, millega silindrisurvet tõsta, ei oska ta sellega ka midagi peale hakata ning kütusekulu suureneb.