06-11-2024, 13:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2024, 13:15 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(06-11-2024, 10:52 AM)indreksirk Kirjutas: Kas oli ikka 2 sekundit aega? Või oli näiteks 1,5 +/-?
...
Kui ajakood all õige on (ja minu arvates on), siis tuleb avariissõitnud veoki kabiini nähtavaleilmumisest vastutulija kongi nurga tagant pauguni isegi 3+ sekundit, mitte <2.
Tagumine mees, kelle videot me siin tarvitame, jõudis kabiini pea meetri paremale viia vähema ajaga...
Küsimus pole avarii vältimises. Selle oli maastrurinna vältimatult ära korraldanud trajektoori valiku ja tegevusetusega kriitilisel hetkel. Küsimus on selles, kas veoki ratas rebitakse avariis millegi taha haakumise haakumise tõttu vasakule lõpuni välja või suudab juht esiratta pöörata sedapalju ära, et löök tuleb velje kilbi pihta serva asemel ning auto üle säilib mingigi kontroll. Kas ta rammib kogu impulsiga vastutuleva autorongi haagist või õnnestub tal sellest mööduda. Tema valik oli jätta tulemus füüsika otsustada. Õnneks jäi ellu.
Samas märgiti õigesti: kui kõik asjaosalised jäävad koos kraavipervele, siis on õigusemõistmiseks rohkem alust ja huvitatud osapooli.
Palun mitte valesti aru saada - ma ei otsi süüdlast. Selleks on seatud ametnikud. Ma näen liikluses murelikusktegevat nutijoobepandeemia puhangut koos tahtmatusega näha ette oma tegevuste järelmeid. Ikka nõutakse: MINUL on õigus...