(9 tundi tagasi)Fox Kirjutas: Ummistunud nukvõlli õlituslatte on ka nähtud, tagajärjeks paar mm madalamaks kulunud nukk.Järgmine jauramine jauramise pärast - ma ei väitnud midagi umbes kanali kohta, ma väitsin seda, et olukord "tänapäevane õli peseb hästitöötaval mootoril millegi lahti ja see ummistab õlikanali" ei ole realistlik. See nukk oleks otsad andnud igal juhul ja iga õliga. Võibolla paremate pesuomadustega õli oleks ajapikku kanali lahti uuristanud, kui seal muda keskel veel mingi imepeen auk alles oli. Samamoodi kui sul on karteris muda nii palju, et see õlivõtturi ära ummistab, siis pole nagu erilist vahet, mida sisse valada. Legend ikkagi on spetsiifiliselt see, et "sõitsin pikalt odava mineraaliga/poolsündiga, siis valasin täissündi sisse ja mootor jooksis kokku".
Mis puudutab tsinki, siis ma isiklikult kahtlustan, et tegu on inglaste religiooniga umbes samast reast nagu jalgpall ja kuninglikud beebid, anoh samas mine tea, ilmselt kui mul oleks mingi vana Ferrari vms kallis eksootika, siis igaks juhuks paneks isegi. Ja noh olgu igaks juhuks öeldud, et ma ei pea end kõiketeadjaks või õlieksperdiks, lihtsalt mul on selle koha peal, kus vähe vihasema silmavaatega noored hoiavad Koraani, koduses riiulis Mihkel Naamsi teos "Autode määrdeained" (Tartu, 2012).
See lauslolluse, googletarkuse ja vanameesteheietuste kogus tehnikafoorumis ületab kohati kriitilise taseme ning sunnib sulge haarama...