08-11-2024, 08:31 AM
Sagedusmuunduri "fetiš" on tegelikult üsna loogiline asi:
- kaitseb mehaanikat, sest puuduvad löökkkoormused
- kaitseb mootorit, sest koormatus on oluliselt väiksem kui otsekäivitusel
- säästab energiat, sest tööd tehakse täpselt nii palju kui vaja
- hoiab ühtlast süsteemi rõhku
- võimaldab käitada 230/400V asünkroonmootorit ühefaasilise toite pealt
Muudes rakendustes võimaldab sujuvalt käivitada ja peatada mootorit ning reguleerida kiirust suures ulatuses.
Puuduseid on ka:
- voolutõuge võrku lülitamisel võib lahjema (kiire) kaitsme ära ehmatada
- reeglina ei ole kasutatav rikkevoolukaitsmega toitesüsteemis
- originaalvaruosana kulukas asendada, samas standardtootena üsna loogilise hinnaga riiulikaup
- kaitseb mehaanikat, sest puuduvad löökkkoormused
- kaitseb mootorit, sest koormatus on oluliselt väiksem kui otsekäivitusel
- säästab energiat, sest tööd tehakse täpselt nii palju kui vaja
- hoiab ühtlast süsteemi rõhku
- võimaldab käitada 230/400V asünkroonmootorit ühefaasilise toite pealt
Muudes rakendustes võimaldab sujuvalt käivitada ja peatada mootorit ning reguleerida kiirust suures ulatuses.
Puuduseid on ka:
- voolutõuge võrku lülitamisel võib lahjema (kiire) kaitsme ära ehmatada
- reeglina ei ole kasutatav rikkevoolukaitsmega toitesüsteemis
- originaalvaruosana kulukas asendada, samas standardtootena üsna loogilise hinnaga riiulikaup
Connecting technologies