11-11-2024, 22:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2024, 22:23 PM ja muutjaks oli hendrik.)
(11-11-2024, 21:34 PM)zazik Kirjutas: See, et antud hetkel võttis antud sõiduk voolu kaasaskantava generaatori pealt ei muuda ju fakti, et tegu on trollibussiga, mis on võimeline sõitma ka kontaktliini pealt.
Liiklusseaduses on selgelt kirjas, et troll on sõitjate vedamiseks ettenähtud elektrikontaktliiniga ühendatud auto, millel on lisaks juhikohale rohkem kui kaheksa istekohta. Liiklusseadus küll pajatab trolli võimekusest sõitjaid vedada, kuid sellega seadus võimekuste osas piirdub, seega selleks, et trolli üldse trollina seaduse mõttes käsitleda, peab ta parasjagu olema kontaktliiniga ühendatud. Kui ta ei ole parasjagu ühendatud, siis järelikult ta pole troll. Mis on sellise elektrikontaktliiniga ühendamata sõiduki täpne klassifikatsioon seaduse mõttes, ei oska ma öelda.
(11-11-2024, 21:34 PM)zazik Kirjutas: Tallinnas oli veel paar nädalat tagasi kasutusel paar sellist trolli, mis olid suutelised akude pealt ilma kontaktliinita sõitma. Kas need siis ka pole trollid?
Olen kuulnud, et tänaseks need akutrollid on liiklusregistris registreeritud bussidena. Kui need akutrollid on aga endiselt TLT enda registris registreeritud kui trollid, siis seaduse mõttes, kui antud sõidukitega osaletakse liikluses, olles elekterkontaktliiniga ühendamata, ei saa neid sel hetkel käsitleda kui trolle. Miks politsei neid peedistamas pole käinud, jään vastuse võlgu. Puudutatud isikud võivad sel juhul osundada politsei poolsele diskrimineerimisele, kuid see on juba eraldiseisev kaasus.
Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee