Ahoi automoto inimesed.
Kunagi ammu-ammu sai siia kasutaja tehtud, aga kuna elu käis mul "Audide" ümber, siis väga siia ja muude markide foorumitesse ei jõudnudki. Aga äärmiselt äge on lugeda esimesi postitusi aastast 2015, et mis siis võiks olla Youngtimer alla koonduv jne. Olles ise mitmeid vanatehnika üritusi Audidele korraldanud, juba aastaid enne Laitses korraldatud Youngtimer Camp'i "buumi", siis seda enam on lihtsalt vahva lugeda, kes mis arvas, aga ka ise meenutada, mida arvasin.
Veel taustast. Mina korraldasin Eesti Audi Klubis "Vanakeste Kogunemine" nimelist üritust, mis oli segu autoorienteerumisest Eesti erinevates maakondades (150km või 5h) ja õhtu lõpuks sai saunas, järveääres vms muljetatud toonaste ja tulevaste tehnikate üle. Enamasti oli meil ikka hulgim vanu aadusid koos. Meil oli toona tingimus, et vähemalt 25a. vana. Ja alguse sai see sisuliselt tavalisest arutelu teemast, kus plaaniti kogunemisi sarnastele mudelitele. Aga ikka oli nii, et no teeme sügisel, kui auto korras on. Siis, et teeme ikka talvel, saab neliku mõnusid nautida, siis jälle, et teeme kevadel, et autol ilusamad veljed all ja suveseades jne. Sedasi ei jõudnudki me kuhugi kuniks ma koos paari sarnaselt mõtlejaga selle ära korraldasime. Edasi kogunesime üle kahe aasta. Endal oli palju tegemisi ja eks need vanurid vajavad ka hoolt (tihti ka varuosade pikka aega otsimist ja ootamist juba siis).
Pilt esimesest vanakeste kogunemisest Paides aastal 2012. Enamik olid C3/C4 kered (100, A6, S4/S6), mõni üksik D11 ja paar B2-te. Minu oma see punane Audi 200 20v Quattro.
Aga kui ka autot endal polnud olid alati oodatud kaasa sõitma kellegi autos.
Viimane üritus pidi toimuma 2020, aga herr Coronts võttis selle võimaluse. Ja veel imelikum on mõelda, et täna on B5 kerel Audi A4 ja D2 A8 näiteks samuti juba Youngtimeri staatuses. Tunduvad veel "liiga moodsad".
Ma leian, et polegi tähtis, kas "youngtimeril" on võimas mootor või oma aja kohta palju lisavarustust. Oluline on, et see "oli" ja veel olulisemad on inimesed, kes neid elus hoiavad. See, kes kuidas ja millist pilli parasjagu nokitseb on igaühe enda mure. Sest me kõrvaltvaatajatena kipume hindama alati inimeste otsuseid, aga me ei tea nende võimalusi, mis sel hetkel olemas olid, kui mõni hobiauto soetatud sai. Mul jääb omatud autode kokkulugemisel nt ühekäe sõrmedelt 3 alati vabaks. Esimene oli Audi 90 20v esivedu ja teine on praeguseni alles olev 2009 aastal ostetud Audi 200 20v Quattro. Aga läbi foorumite ja kogu selle autohobi kaudu leitud inimesed on tänaseks mul pmst aidanud maja valmis planeerida ja ehitada. Kustumatuid mälestusi on kogutud kogunemistelt ja ühistelt sõitudelt. Äge. On loodud ühiseid ettevõtmisi, mis püüavad just vanatehnikat ja hobiautosid hoida meie külmade talvede eest. Ei hakka linkima siia, sest reklaam pole eesmärk sellel postitusel.
Seega tervisi kõigile, kes nüüd selle teema uuendusega ka omad vanad mälestused üles leidsid. Talv tulemas ja loodetavasti on kõigil võimalus hobikatega kusagil garages tegeleda. Uued Youngtimerid tulevad peale sama kiiresti kui tehisintellekt, seega eks harjume vast kõigega lõpuks.
Kunagi ammu-ammu sai siia kasutaja tehtud, aga kuna elu käis mul "Audide" ümber, siis väga siia ja muude markide foorumitesse ei jõudnudki. Aga äärmiselt äge on lugeda esimesi postitusi aastast 2015, et mis siis võiks olla Youngtimer alla koonduv jne. Olles ise mitmeid vanatehnika üritusi Audidele korraldanud, juba aastaid enne Laitses korraldatud Youngtimer Camp'i "buumi", siis seda enam on lihtsalt vahva lugeda, kes mis arvas, aga ka ise meenutada, mida arvasin.
Veel taustast. Mina korraldasin Eesti Audi Klubis "Vanakeste Kogunemine" nimelist üritust, mis oli segu autoorienteerumisest Eesti erinevates maakondades (150km või 5h) ja õhtu lõpuks sai saunas, järveääres vms muljetatud toonaste ja tulevaste tehnikate üle. Enamasti oli meil ikka hulgim vanu aadusid koos. Meil oli toona tingimus, et vähemalt 25a. vana. Ja alguse sai see sisuliselt tavalisest arutelu teemast, kus plaaniti kogunemisi sarnastele mudelitele. Aga ikka oli nii, et no teeme sügisel, kui auto korras on. Siis, et teeme ikka talvel, saab neliku mõnusid nautida, siis jälle, et teeme kevadel, et autol ilusamad veljed all ja suveseades jne. Sedasi ei jõudnudki me kuhugi kuniks ma koos paari sarnaselt mõtlejaga selle ära korraldasime. Edasi kogunesime üle kahe aasta. Endal oli palju tegemisi ja eks need vanurid vajavad ka hoolt (tihti ka varuosade pikka aega otsimist ja ootamist juba siis).
Pilt esimesest vanakeste kogunemisest Paides aastal 2012. Enamik olid C3/C4 kered (100, A6, S4/S6), mõni üksik D11 ja paar B2-te. Minu oma see punane Audi 200 20v Quattro.
Aga kui ka autot endal polnud olid alati oodatud kaasa sõitma kellegi autos.
Viimane üritus pidi toimuma 2020, aga herr Coronts võttis selle võimaluse. Ja veel imelikum on mõelda, et täna on B5 kerel Audi A4 ja D2 A8 näiteks samuti juba Youngtimeri staatuses. Tunduvad veel "liiga moodsad".
Ma leian, et polegi tähtis, kas "youngtimeril" on võimas mootor või oma aja kohta palju lisavarustust. Oluline on, et see "oli" ja veel olulisemad on inimesed, kes neid elus hoiavad. See, kes kuidas ja millist pilli parasjagu nokitseb on igaühe enda mure. Sest me kõrvaltvaatajatena kipume hindama alati inimeste otsuseid, aga me ei tea nende võimalusi, mis sel hetkel olemas olid, kui mõni hobiauto soetatud sai. Mul jääb omatud autode kokkulugemisel nt ühekäe sõrmedelt 3 alati vabaks. Esimene oli Audi 90 20v esivedu ja teine on praeguseni alles olev 2009 aastal ostetud Audi 200 20v Quattro. Aga läbi foorumite ja kogu selle autohobi kaudu leitud inimesed on tänaseks mul pmst aidanud maja valmis planeerida ja ehitada. Kustumatuid mälestusi on kogutud kogunemistelt ja ühistelt sõitudelt. Äge. On loodud ühiseid ettevõtmisi, mis püüavad just vanatehnikat ja hobiautosid hoida meie külmade talvede eest. Ei hakka linkima siia, sest reklaam pole eesmärk sellel postitusel.
Seega tervisi kõigile, kes nüüd selle teema uuendusega ka omad vanad mälestused üles leidsid. Talv tulemas ja loodetavasti on kõigil võimalus hobikatega kusagil garages tegeleda. Uued Youngtimerid tulevad peale sama kiiresti kui tehisintellekt, seega eks harjume vast kõigega lõpuks.