19-11-2024, 21:23 PM
Olgugi, et vahepeal olnud vaikus, pole kuskile kadunud. Kurb tõsiasi lihtsalt, et kui hobist saanud töö, siis peab tegelema kõige muu juurdekuuluvaga.
Kõigepealt lisame pildi siis selle auto viimasest ametlikust sõidust:
Korduv ülevaatus sai läbi, ning oli aeg panna ta seisma. Õnneks september andis piisavalt päevi, et seda meistriteost nautida, katus maas. Suuri muudatusi ei toimunudki, oli üllatavalt töökindel selle kuu aja jooksul, ei esinenud ühtegi tõrget ega takistust.
Kuna aga automaks läheneb, siis tuli aeg tegeleda kõigega, mis selle valguses. Peamiselt oli plaan autoparki vähendada, kuid anonüümsel autohoolikul lähevad need asjad teadagi rada..
Kõigepealt tuli tegeleda tulevase talvega, ning kulutatud raha ebamõistlikult. Ostsin oma esimese saani selle aasta alguses, pildil sinise. Oli vaja naisele ka üks osta, saab koos sõitmas käia.
Siis pidi tegelema pealmise probleemiga. Maks tuleb, võiks osta siis autod, mis mõneks ajaks jäävad. Esimene kandidaat oli naisele.
2009 aasta BMW X5 35d. Tulu alla turu kõige odavama hinna. Tähendab see tavaliselt probleeme. Lõppes see asi nii:
Kes oleks uskunud, et turu kõige odavam auto võib pakkuda parajat pähklit. Aga mis seal ikka, kõigega oli arvestatud, siis pidi lähenema asjale vastavalt.
Plokk käis samuti lihvis. Uued klapid, ketikomplekt, tihendid, kolvirõngad ning kõik muu mudru on kas tellitud või ootab saabumist, et selle aasta sees jõuaks veel mõned kilomeetrid läbida.
Siis oli vaja endale auto osta.
Järjekordselt, turu üks odavaimatest. Ning me kõik teame juba, mida see tähendab.
Õnneks järjekordselt oli asjaga arvestatud. Kartus oli kõige hullem, kuid võõrkeha silindris polnud liiga teinud millelegi muule. Kolb ja kaas said oma osa, aga silindrisein oli ideaalne. Kerge hoon, uus OE kolb tellitud ning kokku ta läks.
Peab tõdema, et üks selle aasta parimatest ostudest, sõidus igapäevaselt ning teeb kõike, mida ootasin. Ja rohkemgi veel.
Kõige muu peale aeg ja raha raisatud, pidin tulema kuidagi tagasi teema peakangelase juurde. Põhiliselt see, mis kõik tegemist vajab, mis juppe on vaja ning kõik muu meelehärm, mis sellega kaasneb. Ebay-st otsides hakkas rahakotist kahju, auto ostuhind oleks olnud ületatud korduvalt. Vaja leida lahendus.
Ning see lahendus tuli järjekordselt facebooki avades.
Kus on, sinna tuleb juurde. Tegemist siis samuti 89 aasta Jaguar XJS-ga, 5,3 V12 HE mootor, automaatkast, valepoole rool. Jubedalt roostes, aga samas pakub kõike, mida vaja ja rohkemgi veel.
Peamiselt pakkus huvi seisukord asjadel, mis kaasneb niiskes ja jahedas kliimas olemisega. Kõik kummidetailid, mida mul vaja läheb, on ideaalsed. Salongis istmed pole päikese poolt ära söödud, olemas detailid nagu päikesesirmid, näidikud korralikud, olemas embleemid mis mul puudu ning muidugi mootor. Kõik sellised pisiasjad, mida eraldi otsides maksad vigaseks end. Sirme nägin Ebays müügil, kuid 230€ tükihind ei kutsunud. Embleemidest ning muust sellisest parem ei räägigi. Muidugi lisaks veel eurooplase stanged, kruvid, tagumised tuled. Tõeline aare selle koha pealt.
Eriti tõmbas käima mind see:
Paljude silmis mõttetu iluasi, kuid jällegi osa, mis oli puudu. Lisaks avastus, et kõik, mis vaja, on olemas ja originaalne. Isegi originaal Lucase kaitsmed olid veel sees komplektis.
Selline ta siis on. Parajalt nukker, kuid aardeid täis. Saab sellele projektile vähe elu süstida sisse
Kõigepealt lisame pildi siis selle auto viimasest ametlikust sõidust:
Korduv ülevaatus sai läbi, ning oli aeg panna ta seisma. Õnneks september andis piisavalt päevi, et seda meistriteost nautida, katus maas. Suuri muudatusi ei toimunudki, oli üllatavalt töökindel selle kuu aja jooksul, ei esinenud ühtegi tõrget ega takistust.
Kuna aga automaks läheneb, siis tuli aeg tegeleda kõigega, mis selle valguses. Peamiselt oli plaan autoparki vähendada, kuid anonüümsel autohoolikul lähevad need asjad teadagi rada..
Kõigepealt tuli tegeleda tulevase talvega, ning kulutatud raha ebamõistlikult. Ostsin oma esimese saani selle aasta alguses, pildil sinise. Oli vaja naisele ka üks osta, saab koos sõitmas käia.
Siis pidi tegelema pealmise probleemiga. Maks tuleb, võiks osta siis autod, mis mõneks ajaks jäävad. Esimene kandidaat oli naisele.
2009 aasta BMW X5 35d. Tulu alla turu kõige odavama hinna. Tähendab see tavaliselt probleeme. Lõppes see asi nii:
Kes oleks uskunud, et turu kõige odavam auto võib pakkuda parajat pähklit. Aga mis seal ikka, kõigega oli arvestatud, siis pidi lähenema asjale vastavalt.
Plokk käis samuti lihvis. Uued klapid, ketikomplekt, tihendid, kolvirõngad ning kõik muu mudru on kas tellitud või ootab saabumist, et selle aasta sees jõuaks veel mõned kilomeetrid läbida.
Siis oli vaja endale auto osta.
Järjekordselt, turu üks odavaimatest. Ning me kõik teame juba, mida see tähendab.
Õnneks järjekordselt oli asjaga arvestatud. Kartus oli kõige hullem, kuid võõrkeha silindris polnud liiga teinud millelegi muule. Kolb ja kaas said oma osa, aga silindrisein oli ideaalne. Kerge hoon, uus OE kolb tellitud ning kokku ta läks.
Peab tõdema, et üks selle aasta parimatest ostudest, sõidus igapäevaselt ning teeb kõike, mida ootasin. Ja rohkemgi veel.
Kõige muu peale aeg ja raha raisatud, pidin tulema kuidagi tagasi teema peakangelase juurde. Põhiliselt see, mis kõik tegemist vajab, mis juppe on vaja ning kõik muu meelehärm, mis sellega kaasneb. Ebay-st otsides hakkas rahakotist kahju, auto ostuhind oleks olnud ületatud korduvalt. Vaja leida lahendus.
Ning see lahendus tuli järjekordselt facebooki avades.
Kus on, sinna tuleb juurde. Tegemist siis samuti 89 aasta Jaguar XJS-ga, 5,3 V12 HE mootor, automaatkast, valepoole rool. Jubedalt roostes, aga samas pakub kõike, mida vaja ja rohkemgi veel.
Peamiselt pakkus huvi seisukord asjadel, mis kaasneb niiskes ja jahedas kliimas olemisega. Kõik kummidetailid, mida mul vaja läheb, on ideaalsed. Salongis istmed pole päikese poolt ära söödud, olemas detailid nagu päikesesirmid, näidikud korralikud, olemas embleemid mis mul puudu ning muidugi mootor. Kõik sellised pisiasjad, mida eraldi otsides maksad vigaseks end. Sirme nägin Ebays müügil, kuid 230€ tükihind ei kutsunud. Embleemidest ning muust sellisest parem ei räägigi. Muidugi lisaks veel eurooplase stanged, kruvid, tagumised tuled. Tõeline aare selle koha pealt.
Eriti tõmbas käima mind see:
Paljude silmis mõttetu iluasi, kuid jällegi osa, mis oli puudu. Lisaks avastus, et kõik, mis vaja, on olemas ja originaalne. Isegi originaal Lucase kaitsmed olid veel sees komplektis.
Selline ta siis on. Parajalt nukker, kuid aardeid täis. Saab sellele projektile vähe elu süstida sisse