Seal oli ju väike tärniga märkus ka, et mitte kõikidel autodel ei ole tagaustel manuaalseid hoobasid.
Aga tõenäoliselt igaüks, kes on turvavööga tagurpidi autolaes rippunud, saab aru, et mingisuguste igapäevaselt mittekasutatavate hoobade otsimine ei ole liiga reaalne. Eriti kui juba kuskilt suitsu tõuseb või veel hullem leek paistab.
Konkreetses õnnetuses ainuke pääseja võlgneb tänu vanale heale raudkangile, millega veoautojuht klaasi sisse sai lüüa. Cybertrucki puhul koos tema maailmalõpukindlate klaasidega oleks teisiti läinud.
Eks moodsatel automobiilidel ongi turundus juba tükk aega praktilisest väärtusest üle sõitnud ja toote keerukusel on...ütleme moodsa väljendiga...nokk üles.
Aga tõenäoliselt igaüks, kes on turvavööga tagurpidi autolaes rippunud, saab aru, et mingisuguste igapäevaselt mittekasutatavate hoobade otsimine ei ole liiga reaalne. Eriti kui juba kuskilt suitsu tõuseb või veel hullem leek paistab.
Konkreetses õnnetuses ainuke pääseja võlgneb tänu vanale heale raudkangile, millega veoautojuht klaasi sisse sai lüüa. Cybertrucki puhul koos tema maailmalõpukindlate klaasidega oleks teisiti läinud.
Eks moodsatel automobiilidel ongi turundus juba tükk aega praktilisest väärtusest üle sõitnud ja toote keerukusel on...ütleme moodsa väljendiga...nokk üles.