Minuarust on Teslast isegi ilma igasuguse stressita keeruline välja saada, vajutad küll nuppu, aga aju justkui ootab, et käiks mingi riivi avamise kolks vms, mis lubab ukse lahti lükata. A kuna see käib täiesti vaikselt, siis instinktiivselt vajutad uuesti ja uuesti Nad võiksid siis selle kolksu kõlaritest lasta, kui juba mootorihelisid jms butafooriat lastakse. Sisse saamine pole asjassepühendamatule ilmselt parem, õnneks ma vaatan Doug Demuro kanalit youtube'ist, muidu ilmselt sitsiks siiamaani seal auto kõrval ja ootaks, millal link välja sõidab.
Samas pole siin erilist pistmist elektriauto kui sellisega ning Tesla pole ainuke patune - mäletan kuidas oma esimese Volvo 850-ga koju jõudnuna istusin nagu napakas maja ees parklas mitu pikka minutit, et ukse avamise hoob üles leida. Miskipärast avas proovisõidu järel müüja selle ukse väljastpoolt, et midagi näidata vms, oskusteave oli puudu Hiljem oli ka teistel kaassõitjatel sellega alatasa probleeme.
Samas pole siin erilist pistmist elektriauto kui sellisega ning Tesla pole ainuke patune - mäletan kuidas oma esimese Volvo 850-ga koju jõudnuna istusin nagu napakas maja ees parklas mitu pikka minutit, et ukse avamise hoob üles leida. Miskipärast avas proovisõidu järel müüja selle ukse väljastpoolt, et midagi näidata vms, oskusteave oli puudu Hiljem oli ka teistel kaassõitjatel sellega alatasa probleeme.