24-11-2024, 09:26 AM
(23-11-2024, 16:22 PM)indreksirk Kirjutas: ...
Eestis on ca 650 000 juhiloa omanikku, ca 800 000 liikluskindlustusega autot. Eesti autopargi arvutuslik läbisõit on aastas üle 10 miljardi kilomeetri. Liikluskindlustuse juhtumeid toimub aastas ca 35 000 (neist ca 1/3 on parklakõksud).
...
(23-11-2024, 21:47 PM)edvard Kirjutas: Palju või kuimitu autojuhti võiks siis juhtimisõigusega jääda Eesti peale , et poleks ruumipuudust teedel ja olematut pikivahet järelsõitva sõidukiga .
Meil on teedel ruumi küll ...
Indreku numbrid tunduvad loogilised ja neist rehkendades isegi, kui rakendada LÕ-järgset sunniviisilist juhtimisõiguse peatamist KÕIGILE avariisüüdlastele, siis on kadu vaid 20 000 aastas. Ei ole juhtidepõuda ette näha.
Sellele kirjutan küll alla, et rohkem arvestamist on alati hea.
Muu hulgas piirkiirusest aeglasemalt sõitja võiks hoida paremale ja mitte eesliikuja tagumenti nuuskida. Kolonni moodustab alati teine oinas, kes ei oska pikivahet hoida ja ära vormistab kolmas samasugune. Tagantpoolt enam libedaga väga mööda pressima ei hakka.
Muu hulgas sai eile sõidetud Pärnumaal üks ring. TRA oli välja kuulutanud eriolukorra. Võib-ollat kuskil Vändra kandis siis olid meetrised hanged ja liikumine raskendatud, aga igatahes Vigala-Koonga-Lihula sektor oli talve ootamatu tuleku kohta üllatavalt sõidetav üherattaveolise autoga.
Vähem halamist ja rohkem arvestamist ja jõuame kõik kohale

Ning rohkem sinivalgeid teedele ja vähem laua taha toolidele lösutama, saavad ka teiste arvel elajad oma palga kätte.
