25-11-2024, 09:29 AM
Mahno, ilmselgelt mõjuvad igat sorti näpulõikjad ja sorgitavad käepidemed ebavajalisena, osalt ohtlikena või suisa ähvardavana juba pealevaadates. Ilmselt olekski esimene asi, kui mõni selline masin soetada, ustele miskisugused normaalsed käepidemed külge monteerida : )
Aga veidi asjakohast juttu ka teemasse. LUCID korraldas oma võlausaldajatele tehnilise päeva ja siin oleks ka kokkuvõttev ülevaade maailma parimast elektriauto- või autotehnoloogiast üldisemalt, maailma karismaatilisema CTO ja CEO esitluses.
Peter Rawlinson räägib oma lastest
Jaaa, esitluses on teatud küsitavusi esitletava informatsiooni lõplikust usaldusväärsusest, eriti mis puudutab maksimaalset sõiduulatust, kuid ilmselt kontsentreerutakse oma põhiturgudel peamiste konkurentidega võrdlemisele. Kõik, mis sest väljapoole jääb, ei paku neile ilmselt piisvat võrdlusmomenti. Lihtsalt vahelepõikeks peab mainima, et Nio pakub kodumaal 150kWh akupaki rentimise võimalust, millega varustatult ületavad mitmed nende sõidukid Lucidi sõiduulatuse tunduvalt.
Kauge pealtvaatajana näeb nõrka kohta pigem olematus mudelivalikus ja keskendumisest vaid keskmisest kõrgema ostujõuga klientuurile. Tehnoloogia on olemas ja ka tootmisvõimsus kosub lähiajal, siit oleks loogiline samm kuni 40000 dollari auto loomisele, mis jõuaks massidesse. Õnneks on saudidel veel raha ja loodan tõsiselt, et firmal hakkab veidi paremini minema.
Aga veidi asjakohast juttu ka teemasse. LUCID korraldas oma võlausaldajatele tehnilise päeva ja siin oleks ka kokkuvõttev ülevaade maailma parimast elektriauto- või autotehnoloogiast üldisemalt, maailma karismaatilisema CTO ja CEO esitluses.
Peter Rawlinson räägib oma lastest
Jaaa, esitluses on teatud küsitavusi esitletava informatsiooni lõplikust usaldusväärsusest, eriti mis puudutab maksimaalset sõiduulatust, kuid ilmselt kontsentreerutakse oma põhiturgudel peamiste konkurentidega võrdlemisele. Kõik, mis sest väljapoole jääb, ei paku neile ilmselt piisvat võrdlusmomenti. Lihtsalt vahelepõikeks peab mainima, et Nio pakub kodumaal 150kWh akupaki rentimise võimalust, millega varustatult ületavad mitmed nende sõidukid Lucidi sõiduulatuse tunduvalt.
Kauge pealtvaatajana näeb nõrka kohta pigem olematus mudelivalikus ja keskendumisest vaid keskmisest kõrgema ostujõuga klientuurile. Tehnoloogia on olemas ja ka tootmisvõimsus kosub lähiajal, siit oleks loogiline samm kuni 40000 dollari auto loomisele, mis jõuaks massidesse. Õnneks on saudidel veel raha ja loodan tõsiselt, et firmal hakkab veidi paremini minema.
