01-12-2024, 16:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2024, 16:32 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Korpuse pool ja tihendi tööpinnalt on näha, et tihend on kulunud just sfääriliselt korpuse kuju järgi.
Ja kui tihend kulunud ning lekkiv, pääseb vedelik laagrite juurde. Kohe laagrikorpuse all on ka indikatsiooni ava (#7 siin joonisel), mis peaks hakkama lekkivat vedelikku näitama, kuid see on väga raskesti näha, kui just leket auto all löpuks ei avasta ... mis on maastikul suht raskesti näha.
Ning nagu varem mainisin, ega ma pole neid laagreid teabmisajast määrinud.
Egas kedagit. Hakkasin laagreid eemaldama. Tegu oli aga nii raskest kinni ja vigastatud laagritega, et need lagunesid ära eemalduse käigus.
Uues komplektis olev völl ei ole sama mis mul, ventika ratta kinnitus on teistmoodi.
Ja kui tihend kulunud ning lekkiv, pääseb vedelik laagrite juurde. Kohe laagrikorpuse all on ka indikatsiooni ava (#7 siin joonisel), mis peaks hakkama lekkivat vedelikku näitama, kuid see on väga raskesti näha, kui just leket auto all löpuks ei avasta ... mis on maastikul suht raskesti näha.
Ning nagu varem mainisin, ega ma pole neid laagreid teabmisajast määrinud.
Egas kedagit. Hakkasin laagreid eemaldama. Tegu oli aga nii raskest kinni ja vigastatud laagritega, et need lagunesid ära eemalduse käigus.
Uues komplektis olev völl ei ole sama mis mul, ventika ratta kinnitus on teistmoodi.
Arrogance diminishes wisdom !