04-12-2024, 20:36 PM
Kodusolles, peale impelleri paigaldust, hakkasin siis tasapisi kokku panema masinat.
Alustuseks puhastasin pumba tikkpoltide keermed. Tegu on M8 ja M10 peenkeermetega. Nii oli kena näpuga mutreid otsa keerata.
Olgugit, et tegin uue paroniidist tihendi, panin igaks juhuks ka öhukese kihi pehmet silikooni. Ei ole soov taas köike eest vötta kui peaks hiljem ilmnema mingi pisileke pindade ebatasasuse töttu ... too paronii on suht köva, originaaltihend oli pehmem.
Silikooniks kasutasin Hylomar. Kuna aga too nii kiiresti kuivab, tegin topsi seda pisut vedelamaks atsetooniga, et siis rahulikult pintsliga peale määrida, nii pumba poolele kui mootori poolele:
Pump paika ning mutrid möistliku tugevusega kinni, keermeliimi asemel kasutasin vedruseibe:
Alustuseks puhastasin pumba tikkpoltide keermed. Tegu on M8 ja M10 peenkeermetega. Nii oli kena näpuga mutreid otsa keerata.
Olgugit, et tegin uue paroniidist tihendi, panin igaks juhuks ka öhukese kihi pehmet silikooni. Ei ole soov taas köike eest vötta kui peaks hiljem ilmnema mingi pisileke pindade ebatasasuse töttu ... too paronii on suht köva, originaaltihend oli pehmem.
Silikooniks kasutasin Hylomar. Kuna aga too nii kiiresti kuivab, tegin topsi seda pisut vedelamaks atsetooniga, et siis rahulikult pintsliga peale määrida, nii pumba poolele kui mootori poolele:
Pump paika ning mutrid möistliku tugevusega kinni, keermeliimi asemel kasutasin vedruseibe:
Arrogance diminishes wisdom !