04-12-2024, 21:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2024, 21:06 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Olid möned tähelepanekud, mis pisut silma jäid.
Väntvölli otsa käiv rihmarattal ei ole avad (kas köigil vöi ainult mul) vördsete sektoritena ... ainult ühes asendis augud poltide jaoks klappisid keermeavadega ... hmmm.
15 aastat tagasi sai abiseadmete rihmad vahetatud köik, nüüd oli hea vöimalus jälle. Pikad Continental rihmad kenad korralikud, jätsin need vanad. Väiksed Optibelt omad aga pakatanud, need panin uued (kahjuks oli poes taas seda möötu Optibelt oma aint), kuid hind väiksel rihmal nüüd on kaks korda niipalju kui 15 aastat tagasi pika rihma hind (kui vanast postitusest EEK hinda vaadata).
Termostaadi radikast möödajooksu lödvik on originaal näoga. Hirmsasti oleks tahtnud seda vahetada, kuid ei leidnud saarelt poodidest öige kuju ja diameetriga lödvikut (avastasin ka, isegit imipoole lödvik ei ole sama mis 53-l ... väga pisut on ots pikem 66 omal, just niipalju et klambrijagu 53-e oma ei ulatu radikale), seega otsustasin seda möödaviigu (by-pass) mitte puutuda, ligi pääseb sellele ka tagantpoolt hiljem kui vaja.
Imilödviku kinnitus mootorile on suht halvasti oksüdeerunud, on see alumiinium? Ning mis on pöhjustanud nii tugeva ärrituse?
Sellega polnud mul muud teha, kui lahtine oksiid puhastada ning konarluse täites lödvik silikooniga paika panna. Vaatasin ka versioon, kui peaks seda detaili vahetama hakkama ... nej ... mootor tuleb maha vöta vöi siis ülesse poole tösta.
Tuli meelde taas, et salongi temperatuuri saab vaid reguleerida käsikraaniga mootori pealt ... aga sellele pääseb salongist ligi kui mootori kate eemaldada:
Käis peast läbi möte, et vöiks termostaati kontrollida, kuna süsteem ju tühi ning lödvik lahti ... külma ilma töttu see kahjuks mötteks vaid jäi.
Väntvölli otsa käiv rihmarattal ei ole avad (kas köigil vöi ainult mul) vördsete sektoritena ... ainult ühes asendis augud poltide jaoks klappisid keermeavadega ... hmmm.
15 aastat tagasi sai abiseadmete rihmad vahetatud köik, nüüd oli hea vöimalus jälle. Pikad Continental rihmad kenad korralikud, jätsin need vanad. Väiksed Optibelt omad aga pakatanud, need panin uued (kahjuks oli poes taas seda möötu Optibelt oma aint), kuid hind väiksel rihmal nüüd on kaks korda niipalju kui 15 aastat tagasi pika rihma hind (kui vanast postitusest EEK hinda vaadata).
Termostaadi radikast möödajooksu lödvik on originaal näoga. Hirmsasti oleks tahtnud seda vahetada, kuid ei leidnud saarelt poodidest öige kuju ja diameetriga lödvikut (avastasin ka, isegit imipoole lödvik ei ole sama mis 53-l ... väga pisut on ots pikem 66 omal, just niipalju et klambrijagu 53-e oma ei ulatu radikale), seega otsustasin seda möödaviigu (by-pass) mitte puutuda, ligi pääseb sellele ka tagantpoolt hiljem kui vaja.
Imilödviku kinnitus mootorile on suht halvasti oksüdeerunud, on see alumiinium? Ning mis on pöhjustanud nii tugeva ärrituse?
Sellega polnud mul muud teha, kui lahtine oksiid puhastada ning konarluse täites lödvik silikooniga paika panna. Vaatasin ka versioon, kui peaks seda detaili vahetama hakkama ... nej ... mootor tuleb maha vöta vöi siis ülesse poole tösta.
Tuli meelde taas, et salongi temperatuuri saab vaid reguleerida käsikraaniga mootori pealt ... aga sellele pääseb salongist ligi kui mootori kate eemaldada:
Käis peast läbi möte, et vöiks termostaati kontrollida, kuna süsteem ju tühi ning lödvik lahti ... külma ilma töttu see kahjuks mötteks vaid jäi.
Arrogance diminishes wisdom !