01-09-2004, 13:32 PM
valdo Kirjutas:Tean ka juhtumit (ühe minu lähisugulasega), kes sai 60-date lõpus eriloa oma BMW sõiduauto ümberehitamiseks Volga gaz 21-ks. Volga pandi lihtsalt autobaasis varuosadest kokku ja talle läks külge uus number.Sm. Tasku Kirjutas:Ehk siis tegemist oli stiilipuhta Koeru tuuninguga, kus Gaz-21 viidi kapremonti ja tagasi kodupoole juba Gaz-24ga!
Vähemalt 1980te esimesel poolel võis GAZ 20 ehk Pobi kapremontida (nt Koerus) GAZ 21ks ja GAZ 21 kapremontida GAZ 24ks, kuid GAZ 20 kapremontimine otse 24ks oli keelatud.
Eks ta \"platevahetus\" suuresti oli, kuigi ka mootori- ja kere(numbri)vahetus ei olnud tollal Koerus probleemid - rauad olid neil ju olemas...
Ma senini kahetsen tuliselt, et lasin mõned aastad tagasi 24 puruksaetud kereroobakaga koos utiili minna Koeru sildil, millel ilutses aastaarv 1967... arvatavasti ka 21st aretet isendi valmistusaasta.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
