12-12-2024, 18:55 PM
(12-12-2024, 12:29 PM)muska71 Kirjutas:(12-12-2024, 11:11 AM)Janka Kirjutas: Kõik on nii nagu Henry kirjutas.Oled valesti aru saanud.Salongi ahju käivitab relee ja selle releele vaja ahju klemm neljalt juhe viia õigele klemmile ja ongi soe tuba...Puudub igasugune vajadus elektri puhuritele.Mina ise seda ei jaga(skeemil lihtne),aga autol pisut keerukam,aga poiss seevastu saab hakkama.
Kui pea ja rahakott seda salongi vendimajandust ei võta, siis lihtsam on paigaldada lisaks mootorit soojendavale gerole salongi 220v puhur. Tahad sellele hommikust automaatikat lisada, osta lihtne taimer vahele.
Sul on salongis veel eraldi mingi ahi? :-)
Vähe segane on see jutt jah aga
Joonisel M3 on salongi vent mis asub kahe lüliti S1 ning S2 vahel. Olenevalt sõidukist.
Relee K3 juhib salongi ventilaatorit. Tavaline 5e klemmiga relee, sarnast kasutatakse lisatuledes jms tarbijate lülitamistes.
Tahab ahjust märguannet saada, et otsad kokku viia ka vool puhurile.
Teine relee millest rääkisin on - programmeeritav IPCU moodul. Ühendatakse sõiduki kliimasüsteemi juhtimiseks.
Aga algse küsimuse juurde tagasitulles, välistemperatuuri andurit vaja pole.
H
sai vist kõik öeldud