21-12-2024, 09:36 AM
(21-12-2024, 03:44 AM)ak75 Kirjutas: ...Rääkisime ikka isesõitja kontekstis, st sellest et need va andurid jäävad sagedasti meie kliimas pimedaks ja seni on juhiabid sirgjoonelised elik ei suuda situatsiooni tõlgendada nii nagu inimaju. Võib-olla AI arenguga saab ka auto aru, et lähenev auto on 30 m kaugusel kurvi taga omal rajal aga ei seisa sinu rajal või puu ei kasva teel. Huvitav, mida teeb isesõitja kui udu või lumesadu on nii paks, et näed 10-20 m, jätab sind tööle viimata?
Kui ei meeldi, siis mitmeid asju peaks saama ise menüüst välja lülitada. Kui ei saa, siis aitab pädev diagnostik, aga siis on ka "järgmises korrani, nagu diagnostik seadis".
Omal kasutuses üks uuema aja Transit, millel häirivatest asjadest on välja lülitatud "Start-stop" ja juhiistme turvavöö andur nii, et ei karjuks kui vööta sõidad. Vbla veel midagi, millest pole aimugi. Hea on sõita igatahes.
P.S. Midagi juhiabidest saab tänastel autodel välja lülitada, kas nupust, tarkvarast või kaitset eemaldades. Minu mitsul õnneks reahoidja tuleb sisse lülitada, start-stop aga tuleb iga käivituskord välja lülitada. Seda pidurdajat saab nupust seadistada 3 asendisse aga välja lülida mitte. Aga sõltumata abide kasutamisest tuleb armatuurlauale see lärakas oranžil taustal kiri, et tähelepanu, juhiabide andurid on blokeeritud.