21-12-2024, 21:45 PM
Saan aru nii, et see saag oli algselt ette nähtud insenervägedele sildade ehitamiseks. Mismoodi seda siis kasutati??? Ei tea, mis oli algne eesmärk, kuid eelpool viidatud lingil on pikk ja põhjalik kirjeldus sae erinevatest arenguetappidest ja seal on kirjeldatud ka seda, et langetamiseks tuleb karburaatori asendit muuta. Ujukiga karburaator oli ju, see peab suht püstise ujukikambriga olema töö tegemise ajal. Tundub küll, et sellega oli ka langetada võimalik. Siduri käitamiseks kasutati mingis etapis ka trossi, üldiselt ikkagi oli seal varras. Tundub, et selle varda läbimõõt on tunduvalt väiksem, kui saeketi laius. Langetamisel muidugi võib ikkagi kinni kiiluda ja siis ei ole kindel, mis enne üles ütleb, kas sidur või kett või mootor.