27-12-2024, 08:26 AM
(27-12-2024, 01:47 AM)Mahno Kirjutas: Õli läheb sinna, kuhu kergem minna on. ...
Variant on kasutada elektrilist solenoidi mehanilise kraani asemel, siis saad ühe kangi alla kaks asja panna ja kabiinist valida nende vahel.
Sektsiooni duubeldamine on ka ainus toimiv variant lisaväljavõtteks. Teine oleks panna lisajagur põhijaguri sektsiooni pealt. Tagasivool otse paaki, et poleks asjatut õli kuumutamist.
Originaaljaguri surveklapp hakkab nöökima, kui tahta kolmikuga võtta. Lihtsalt kolmikuga pumbast õli küsides ei sunni miski seda sulguma lisajagurit kasutades ja rõhku ei teki. Siis on peab kasutama läbivoolujagureid ja surveklapi rõhuliini nende vahel täiendavalt.
Originaalpump on "kolmekümnekahene", mis annab elusana 40 l/min (32 kuupsentimeetrit ühe pöördega).
Originaaljaguri asemele pikem klaver hästi ei mahu tõesti. Variant on panna istme taha või kabiini alla ja tuua kangid käepärasemasse kohta poritiivale. Kui võtta ristkang ja trossid, on võimalusi päris mitu. Oma väikese kabiiniga russil sihin kasutuseta akukasti selleks otstarbeks

Paljud panevad jaguri otse istme kõrvale, aga esiteks möliseb siis see kuum kolakas otse kõrval ja teiseks PEAB voolikumajanduse katma õlikindla kattega - surveõli juga pole naljaasi! Piisab õlikanistrist lõigatud plaadist.