01-01-2025, 22:56 PM
Jagan sulle lohutuseks ühe kogemuse:
Ma puhastasin, mitte väga ammu ühte MTZ 50 radiaatorit. Sinna oli õli sattunud lekkivast roolivõimust, ning see oli koos mulla ja tolmuga korralikult kinni paakunud.
Tuli leotada erinevates vedelikes mitu nädalat.Siis nühkida väikese pudeliharjaga kõik ribivahed läbi, survepesuriga sai veel viimane pesu tehtud. Peale paigaldamist selgus ,et 2 kohta olid juba lekkega. Lekkivad kohad kinni joodetud ja asusid ülemiste ribide vahel. Aga peale seda puhastamise jama, jootmise tööd ja kulutatud raha puhastus vahenditele. Tekkis küll tunne,et lihtsam on osta järelturu radiaator kui püüda täiesti laibaks lastud asja taaselustad.
JUMZ puhul on õli lekkimise võimalus radiaatori peale eelkõige õliradiaatorist. See seletaks ära, õlikorba radiaatoril. Mind imestab kuidas sellised väliselt umbes radiaatorid saavad tööda, ilma,et mootor üle kuumenema ei hakkaks? Õli+muld vähendavad radiaatori jahutuse võimet.
Ma puhastasin, mitte väga ammu ühte MTZ 50 radiaatorit. Sinna oli õli sattunud lekkivast roolivõimust, ning see oli koos mulla ja tolmuga korralikult kinni paakunud.
Tuli leotada erinevates vedelikes mitu nädalat.Siis nühkida väikese pudeliharjaga kõik ribivahed läbi, survepesuriga sai veel viimane pesu tehtud. Peale paigaldamist selgus ,et 2 kohta olid juba lekkega. Lekkivad kohad kinni joodetud ja asusid ülemiste ribide vahel. Aga peale seda puhastamise jama, jootmise tööd ja kulutatud raha puhastus vahenditele. Tekkis küll tunne,et lihtsam on osta järelturu radiaator kui püüda täiesti laibaks lastud asja taaselustad.
JUMZ puhul on õli lekkimise võimalus radiaatori peale eelkõige õliradiaatorist. See seletaks ära, õlikorba radiaatoril. Mind imestab kuidas sellised väliselt umbes radiaatorid saavad tööda, ilma,et mootor üle kuumenema ei hakkaks? Õli+muld vähendavad radiaatori jahutuse võimet.