03-01-2025, 10:26 AM
Kettide lõikes see klienti suhtumine on väga erinev, nagu siit lugeda saab.
Mul novembris oli CircleK-ga juhus, kus äpiga tankides (tangin 99,99% äppidega, siis ei pea kaartidega mingit "lotot" mängima) jättis süsteem soodustuse arvestamata. Klienditoele kiri ja pakuti kohe 2-e varianti: 1,5x summa kohvirahaks või 1x saamata soodustuse jagu kontole tagasi. Ilus!
Nestet tahaks samuti kiita - aeg-ajalt juhtub, et tuleb teade "personaalne soodustus x s/L kuni xx.xx.xx". Mul see soodustuse periood kattus tanklas olnud -10s/L üldise soodustusega ja pärast arvelt vaadates see tanklas olnud soodukas ja personaalne ilusti liitusid
Mul novembris oli CircleK-ga juhus, kus äpiga tankides (tangin 99,99% äppidega, siis ei pea kaartidega mingit "lotot" mängima) jättis süsteem soodustuse arvestamata. Klienditoele kiri ja pakuti kohe 2-e varianti: 1,5x summa kohvirahaks või 1x saamata soodustuse jagu kontole tagasi. Ilus!
Nestet tahaks samuti kiita - aeg-ajalt juhtub, et tuleb teade "personaalne soodustus x s/L kuni xx.xx.xx". Mul see soodustuse periood kattus tanklas olnud -10s/L üldise soodustusega ja pärast arvelt vaadates see tanklas olnud soodukas ja personaalne ilusti liitusid
