09-01-2025, 11:57 AM
(07-01-2025, 08:08 AM)pannkook Kirjutas:(06-01-2025, 23:47 PM)Kult Kirjutas: Mersu om364(T2 814) läheb kohapeal soojaks, aga sõites jahtub maha, igal mootoril/autol omad eripärasused.
Insenerid on mõelnud, et sa paned mersule papi, iluvõre vahele talveks
kui sõites maha jahtub, on termostaadi viga, omal oli sama jama w203 90kwdiisliga. kunagi
Aga reeglina jah siin on seda juba öeldud, et mootorite küttekulu on nii nulli viidud tühikäiogul ja ka trassil, et ega sealt mingit soojust üle ei jäägi. Kõik põletatud kütte energia kulub edasi viimiseks ja geneka käitamiseks. Mis soojust sa tahad külmaga saada. W212 oli mul igatahes elektri lisasoojendi särgis, paari minutiga esiklaas sulas, Tean veel, et ka b5 a4 55kw diislitel ja võimalik et mõnel veel on samuti küünlad alumiinium korpuses, vahetult salongisoojendi ees, et klaasid kiiremini läbi paistma hakkaks.
Praegune diisel grand cherokee mersu 3.0 v6 mootoriga ei ole ka pakasega kiire soojeneja kuid tava oludes on ikka 5-6 km peale ligemale töösoe, eelnevast talvest mäletan, et pakasega kulus ligemale 20 km.