09-01-2025, 12:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2025, 12:59 PM ja muutjaks oli saarik.)
Tere!
Lisan ka mõne kogemuse:
1. Isuzu D-Max, 2,5TD, 100kW, 2008, manuaal. Kogemus sama, mis eelnevatel: kohapeal tiksudes soojaks ei läinud, sõites soojenes väga kiiresti, seisma jäädes hakkab maha jahtuma. Tehniliselt korras masin, asi lihtsalt väga ökoks aetud.
2. Renault Master, 2,3 twin turbo, 125kW, 2018, manuaal. Läheb soojaks suht kiiresti nii kohapeal kui sõites.
3. Toyota LandCruiser 200, 4,5TD V8, 200kW, 2015, automaat, automaatse kliimaseadmega, Webasto puldist vedeliksoojendi.
Läheb soojaks mõlematpidi suht kiiresti, AGA: niikaua kui mootor on külm salongiventikat tööle ei pane. Lahenduseks on panna manuaalselt esiklaasile puhuma ja niikui temp.seier tõuseb, siis auto peale ümber lülitada. Või Webasto tööle ja sama lahendus, lihtsalt kordades kiirem. Lisaks, sellel masinal on nö Powerheater peal, aga see tõstab külmal mootoril vaid pöördeid kiiremaks soojenemiseks (vist oli ca 1200rpm vs tavaline 500...750rpm).
4. Seat Leon 1,6TD, 81kW, 2016, manuaal, automaatne kliimaseade. Soojeneb igatemoodi väga kiiresti.
Ehk kokkuvõttes, erinevatel mudelitel erinevad lahendused, mõni lausa totakas
.
Lugupidamisega, saarlane Janis.
Lisan ka mõne kogemuse:
1. Isuzu D-Max, 2,5TD, 100kW, 2008, manuaal. Kogemus sama, mis eelnevatel: kohapeal tiksudes soojaks ei läinud, sõites soojenes väga kiiresti, seisma jäädes hakkab maha jahtuma. Tehniliselt korras masin, asi lihtsalt väga ökoks aetud.
2. Renault Master, 2,3 twin turbo, 125kW, 2018, manuaal. Läheb soojaks suht kiiresti nii kohapeal kui sõites.
3. Toyota LandCruiser 200, 4,5TD V8, 200kW, 2015, automaat, automaatse kliimaseadmega, Webasto puldist vedeliksoojendi.
Läheb soojaks mõlematpidi suht kiiresti, AGA: niikaua kui mootor on külm salongiventikat tööle ei pane. Lahenduseks on panna manuaalselt esiklaasile puhuma ja niikui temp.seier tõuseb, siis auto peale ümber lülitada. Või Webasto tööle ja sama lahendus, lihtsalt kordades kiirem. Lisaks, sellel masinal on nö Powerheater peal, aga see tõstab külmal mootoril vaid pöördeid kiiremaks soojenemiseks (vist oli ca 1200rpm vs tavaline 500...750rpm).
4. Seat Leon 1,6TD, 81kW, 2016, manuaal, automaatne kliimaseade. Soojeneb igatemoodi väga kiiresti.
Ehk kokkuvõttes, erinevatel mudelitel erinevad lahendused, mõni lausa totakas

Lugupidamisega, saarlane Janis.
www.enerhyd.ee = kõrgsurvehüdraulika