16-01-2025, 13:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2025, 14:08 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Ma ei tea, millist V70 eelpostitajad täpselt silmas peavad (neid on 3 generatsiooni), aga kui keskmist ehk P2 ja diisel on nagunii teemas, siis ma ei suuda küll ette kujutada ühtegi põhjust, miks osta V70, mitte XC70. Kõik mugavused, mootorid jms on täpselt samad, aga lisandub kühvliga "maastikuvõimekust", ehk Tallinna kontekstis istud kõrgemal, käid mugavamalt sisse-välja ja saad parkida sinna lahti lükkamata kohale, kuhu teised ei söanda. Kui muidugi välja keerab, pöörderaadius on neil mõlemal suhteliselt koomiline Päris-maastikul on see samuti müstiline leiutis, põhimõtteliselt kui kuhugi kas viib või on kunagi viinud tee, siis XC70 ka seal sõidab, peale vaadates arusaamatu, kuidas see võimalik on, aga on.
Mul endal on V70 (2000.a. P2 T5) ainult selle pärast, et XC70-st ei tehtud 180kW versiooni. Üleüldiselt päris "nõela pistmata" see ei sõida, aeg-ajalt on ikka vaja mõnesaja euro eest juppe tellida ja garaažis vehkida, aga noh 25a vana auto puhul on see ilmselt normaalne. Põhitrikk on leida enam-vähem elus isend, Lasnamäe rahvas sõidab need konkreetselt maani maha ja siis lükkab hingehinnaga müüki, sellist ostes saad kohe neljakohalise raha eest igasugu veermikujuppe jms vahetada. Ja ma isiklikult ei ole enam-vähem mõistuse piiresse jäävas igapäevakühvlis mugavamat istet veel näinud, mis on ka peamine põhjus, miks see rakett veel hingekirjas on - P3 on sadades parameetrites parem auto, aga iga kord kui ma südame kõvaks teen ja proovisõidule lähen, siis pettun, no ei ole lihtsalt "see"
Mul endal on V70 (2000.a. P2 T5) ainult selle pärast, et XC70-st ei tehtud 180kW versiooni. Üleüldiselt päris "nõela pistmata" see ei sõida, aeg-ajalt on ikka vaja mõnesaja euro eest juppe tellida ja garaažis vehkida, aga noh 25a vana auto puhul on see ilmselt normaalne. Põhitrikk on leida enam-vähem elus isend, Lasnamäe rahvas sõidab need konkreetselt maani maha ja siis lükkab hingehinnaga müüki, sellist ostes saad kohe neljakohalise raha eest igasugu veermikujuppe jms vahetada. Ja ma isiklikult ei ole enam-vähem mõistuse piiresse jäävas igapäevakühvlis mugavamat istet veel näinud, mis on ka peamine põhjus, miks see rakett veel hingekirjas on - P3 on sadades parameetrites parem auto, aga iga kord kui ma südame kõvaks teen ja proovisõidule lähen, siis pettun, no ei ole lihtsalt "see"