16-01-2025, 19:34 PM
Kapotte kogunes doonoriks 4 autolt, kuid kasutamiskõlbulikku oli vähe. Pealmised kaaned on keerulise ehitusega ning tuli ette võtta pikk protsess, et saada õigesse kujusse. Külgedega oli aga lihtsam teha need uued. Õhutusrestidest oli kasutuskõlbulikud pärast plekksepatööd vaid raamid. Kroomitud ribid tuli teha uued. Küljeplekid olid samuti kõverad, katki ning kujust lootusetult ära. Lihtsam oli uued teha.
Selline oli algmaterjal. Kõige kehvemast pole pilti säilinud.
Esmalt toorikud ning hingepoolse serva painutus
Toorik koos hingega on oma kohal
Tuulutusrestide avade lõikamine
Ja nüüd on juba enam-vähem kapoti näoline. Vaja veel alumine äär tiiva kuju järgi teha + tugevdus alla äärde. Siis veel lukustite vastused ja puhvrid.
Eemalt paistab ka juba üha rohkem auto moodi
Selline oli algmaterjal. Kõige kehvemast pole pilti säilinud.
Esmalt toorikud ning hingepoolse serva painutus
Toorik koos hingega on oma kohal
Tuulutusrestide avade lõikamine
Ja nüüd on juba enam-vähem kapoti näoline. Vaja veel alumine äär tiiva kuju järgi teha + tugevdus alla äärde. Siis veel lukustite vastused ja puhvrid.
Eemalt paistab ka juba üha rohkem auto moodi