#6

Kõige paremini pidi diisleist istuma Toyota Hiace 2,5-liitrine mootor,sobivat ka Fordi oma (ideeliselt Peugeot;2,3 liitrit).Käigukast jääb minuteada originaal,ühendatakse mootoriga vaheplaadi abil.Ühe sõbra isal on 3151-le aretatud Hiace mootor.
Mootori vahetuseks-ikka ARKist ümberehitusluba küsida ja pärast ekspertiisis käia.
Põlva mootorite all ilmselt mõeldud Räpinakandi firmat OÜ Odenora (endine Ergon).Omal ajal paigaldas see Uaazikutele Iveco AIFO tööstusdiisleid,mis hiljem hirmsasti jõuülekandeid lammutas.Millega praegu tegeleb (mootorite koha pealt) ei tea.Läänemaa poolt tean,et siinne Mitsu ja Skoda müüja Oru Auto on Toyota mootoreid UAZidele kõrvaltööna paigaldanud (sõbra isal ka seal tehtud masin).


Soobel Kirjutas:Olen kuulnud, et Volgale pannakse Opel Rekordi käimakaste alla, pidid 1/1 sobima. Siit järeldub, et läheks ka Opeli diisel.
Kuskil Pôlvas pandavat UAZidele mingeid diiselmootoreid.
Kuidas ARK ja ülevaatuspunkt sellele vaataks, kui see janune Volga mootor asendada millegi muuga? (Mingi lääne bensumootorgi vôiks küttekulu oluliselt vähendada.)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
UAZ452 - Autor: Soobel - 02-09-2004, 00:50 AM
RE: UAZ452 - Autor: maniwald - 26-02-2006, 18:59 PM
RE: UAZ452 - Autor: Regardman - 09-03-2006, 21:10 PM
RE: UAZ452 - Autor: veiks - 28-02-2006, 11:26 AM
RE: UAZ452 - Autor: Romka - 28-02-2006, 11:43 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne