#7

Tähistusi muudeti uaazikutel kuskil 1985-86,erinevused peamiselt pisidetailides,midagi nipet-näpet muudeti mootoris,siis veel midagi pidureis,ülekandes ja elektriivärgis,täpsemalt juttu villiste poole pealt minu mäletamist mööda 1986.aasta juuli \"Tehnikas ja Tootmises\".

Siin ka \"vana ja uus\" tähistus:
469 (reduktorsildadega)=>3151
469Б (reduktorsildadeta)=>31512
469БГ (med.variant)=>3152

452 (kaubik)=>3741
452B (buss)=>2206
452? (kiirabi)=>3962
452Д (madel)=>3303

451 (kaherattaveoga) kadus minuteada umbes samal ajal.



13piisab Kirjutas:ma pole kah aru saanud, mis erinevate mudelinumbritega masinatel vahet. Ise aastakese 3741 (kah furgoon) all-peal veetsin. \"Kapotialune\" on 100% Volga. Veermik peaks olema 469-ga sama-vahetatav. Täiesti kindlalt on käigukast sama (erineb vaid kaas - ühel on kang kohe küljes, teisel hoovastik), tean kuna olen vahetanud-remontinud.
svenil kah taoline UAZ täitsa olemas, ootab Aafrika tolmuBig Grin

panen kopi-peistina oma hiljutise arvamusavalduse antud masinast (pärit SR foorumist):
13piisab Kirjutas:noh, kui pidevalt õlised näpud meeldivad, siis ei ütle minagi ühtki halba sõna. Kaitsejõududes sai furgoon-uaz rooli oma 9kuud ning ca 5000km kruvitud. Tehniliselt on furgoon 469 ning selle modifikatsioonidega sama. Uaziga kinnijäämiseks peab suht lammas ikka olema. Isegi pelgalt tagaveoga saab kenasti hakkama - kuigi taguots oli furgoonil ülikerge. Kütusekulu sain suvel hädapärast alla 20l/100km; talvel ikka üle. Maanteel üle 80km/h sõit pole mõistlik; tippkiiruseks jäi mul 100km/h - sedagi siiski nii, et esisild oli lisaks vahekastile ka esimeste pooltelgede otsast flantsikeste eemaldamisega täiesti tagant võetud. 2.käigul puudub sünkronisaator, masinal pole ühtegi võimendit (mu furgooni tühimass oli passi järgi 1.8t). Furgoonil puudub igasugune sõidumugavus - samas 469 on päris mõnus. Furgooni üks kütusepaak (52l vist) paneb ka tihti tanklat külastama, 469-l on neid 2tk. Roolikarp kulub päris kiiresti, sidurikorvi suutsin mina ühel \"maastikukatsel\" pooleks kuumutada, pidureid tuleb TÜV-ks ilmselt kusagil stendis sättida (klotse keeratakse peale käsitsi). Volga mootor on aga töö- ja lollikindel. Furgoonil on veermik tiba jama - kuna see algselt ilmselt ikka 469 peale mõeldud ning siis vägisi teise kere külge pandud. Mul olid tagumised poolteljed kõigest 6 poldiga kinni (469-l on 8 ) ning neid ma pidama ei saanudki - iga ca 500km tagant tuli tagasi kinni panna.
furgoon on veel selles mõttes s..t, et talvel on jube külm ning kui ikka 5-12inimest (sõjaväes \"võis\" ) masinas, on eranditult kõik klaasid jääs. Suvel on aga jube palav - mootor ju kohe parema kintsu kõrval ning küll kütab teine alles... Furgooni roolis on üle 1.8m pikal inimesel natuke ebamugav kah, kuna silmad jäävad esiklaasist tiba kõrgemale.
eks temaga ikka tegemist ole, aga see-eest aus maastur - olgugi et (originaalis) ilma difrilukkudeta!

oeh, nostalgiaaaaa

18k on päris krõbe hind vast. Kuigi - eks kõik uazikud on (üle)hinnatud, ilmselt seetõttu, et on head hobiautod.

edit: Videviku tänavalt (Volga pood) sai 5aastat tagasi küll veel kõiki juppe. Kindlasti toodetakse kõiki osi veel tänini - muidu jääks ju idanaabri miilitsate 469dki seisma... Aga osi ikka kulub. Samas korralikult sõitma pannes on hea masin. Minu sõjaväe-masin oli alguses jube romu - aga lõpuks oli koos valveauto 469-ga kogu pataljoni ilmastikukindlaim sõiduk. Töökindlaim paraku mitte - Chevy ja VW on ikka teisest klassistSmile
Vasta


Sõnumeid selles teemas
UAZ452 - Autor: Soobel - 02-09-2004, 00:50 AM
RE: UAZ452 - Autor: maniwald - 26-02-2006, 18:59 PM
RE: UAZ452 - Autor: Regardman - 09-03-2006, 21:10 PM
RE: UAZ452 - Autor: veiks - 28-02-2006, 11:26 AM
RE: UAZ452 - Autor: Romka - 28-02-2006, 11:43 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne