26-01-2025, 23:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2025, 23:10 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(25-01-2025, 15:39 PM)M.R. Kirjutas: See, et Partsi porganditel rattapaarid vastu ei pea on vana uudis, see oli teada põhjusmõtteliselt kohe.
Aga meie poliitikutele ja muudele asjasse puutuvatele pulkadele oli tarvis teha teisiti nagu euroopas.
Vaatamata sellele, et neid hoiatati ette, et R8-st tehtud rattad meil ei kesta.
P.S. Vigade parandus kursiivis
Khmm - kas tõesti oli porgandite puhul selline kribukrabu "poliitikute & co" töölaual?
Vaikimisi on asi Elroni spetsialisti vastutusvaldkond. Keegi, kes paikneb org struktuuris juh esimehest 3..4 org taseme kaugusel ja nõukogust ning poliitikutest veel kaugemal. Ilmselt peab ta ka arvestama infraomanike ehk EVR ja Edelaraudtee soovitusi, aga vaevalt et too sai uute puhul vanadest erinevaid nõudeid sisse tuua ja saab nii küüniline olla, et nõuda (oma peamiselt kliendilt!) pehmeid rattaid, kuna siis kulub ju tema rööbas vähem.
Rongide rahastusotsus on tõesti raha andja ehk ministeeriumi pädevus. Kui on aga isegi kartus, et mõne teh detaili (nt "ebastandardsete rataste vajadus") tõttu parimad pakkujad ära kukuvad, siis nt mööndused nõudmistes peaks ikka puhtalt Elroni omad olema. Oleks ma poliitik, siis ma ei tahaks ega jõuaks küll selliste asjadega tegeleda. Ei omaks kompetentsigi.
(Ning kuna oluline on tervikpilt, siis kesiganes ja miksiganes nii otsustas - küllap tal oli selleks põhjus. Kõrvalt ainult pisikese pildi nägijad ja õpetajad seda üldiselt ei tea. Võimalik nt, et tootja näeb rattametalli kogu oma ülejäänud inseneeria alustalana, mida ta ei hakka mingil pisikesel hankel osalemiseks ümber arvutama või lausa prototüüp-testima)
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"