10-02-2025, 14:43 PM
Tere!
Ei ole kerge juhtum, seda mootorratast on keeruline dentifitseerida, sest pole tegu mingi masslevinud NSU või DkW-ga. Mina oleks pigem arvanud, et number on U-20 aga vb on ka 80. Selle järgi võib mõni teadjamees või arhiivikasutaja saladuse ka lahendada, muidu vast ainult ksf! Urmast, kes kõiki maailma vanatsikleid tunneb ja teab.
Ilmselt on tegu mingi rammusa SV - mootoriga isendiga, paistab nagu 1 - pordi mootoriga ja esimese jämme piduritrumli järgi võiks kuhug 500 ccm kanti jääda. Muidu küllaltki iseloomulik bensupaagi kuju ja disain, lenksuheeblid, ega muud suurt justkui tuvastada ei aita, väga valest kandist üled võetud.
Üldse kahtlustan, et tegu pole saksa tööga ja üldse ei imesta, kui see on mingi inglis-, prantsus- või lausa pelgia töö...
Ei ole kerge juhtum, seda mootorratast on keeruline dentifitseerida, sest pole tegu mingi masslevinud NSU või DkW-ga. Mina oleks pigem arvanud, et number on U-20 aga vb on ka 80. Selle järgi võib mõni teadjamees või arhiivikasutaja saladuse ka lahendada, muidu vast ainult ksf! Urmast, kes kõiki maailma vanatsikleid tunneb ja teab.
Ilmselt on tegu mingi rammusa SV - mootoriga isendiga, paistab nagu 1 - pordi mootoriga ja esimese jämme piduritrumli järgi võiks kuhug 500 ccm kanti jääda. Muidu küllaltki iseloomulik bensupaagi kuju ja disain, lenksuheeblid, ega muud suurt justkui tuvastada ei aita, väga valest kandist üled võetud.
Üldse kahtlustan, et tegu pole saksa tööga ja üldse ei imesta, kui see on mingi inglis-, prantsus- või lausa pelgia töö...