10-02-2025, 17:02 PM
(04-02-2025, 16:44 PM)saarrand Kirjutas: Taaskord sai palju tööd tehtud. Päeva lõpuks võtsin maha ka väljalaske kollektori ja sealt nähtus, et esimese silindri ava oli ca 50 % ulatuses ummistunud õlist ja tahmast.
Veel on peetis ka tagasilla hüdrosilindri kinnitus tifti ava, see mis pildil ja ka tagant ämbliku tiftid on loksuga. Olen täitsa kahevahel, mis selle probleemiga teha.
Igasugu puhastamist sai tehtud suurel hulgal. Uut hüdrojagajat oleks ka vaja, seda sai ca poolteist aastat tagasi remonditud, aga tulemus on pildilt näha. Millist jagajat valida? Torustikku tegelikult väga ringi ehitada ei tahaks, kuigi kõik sõltub argumentidest.
Mul oli selle ämbliku loksuga sama lugu.
Lasin treida uued tiftid augu mõõdu järgi. Ämblikule sai kuuma antud ja tiftid pinguga sisse löödud.
Würthist tugevam keermelatt ja pikad mutrid. Lukustusseibid ka mutrite alla. Keermelatt keermeliimiga korpuse auku.
Vahele tihendipapp ja hermeetik kahele poole.
Sarnaselt juba kolm aastat toiminud. Ei ole just "viiehõlmalist" atra taha riputanud, kuid kolmese adraga ja heinapurustiga tuleb küll toime.