13-02-2025, 01:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2025, 01:20 AM ja muutjaks oli Lauri_L.)
(12-02-2025, 19:16 PM)ennww Kirjutas: Aitäh.
Mõlema Lotuse lood on olnud väga huvitavad lugemised.
Lisan väikese kommentaari Saksa numbrite ja numbrivahetuste kohta.
Lõplik tõde ei pruugi see muidugigi olla. Nimelt on numbrid seotud rohkem elukoha kui omanikuga.
Kui omanik vahetas elukohta ühest piirkonnast (kreisist) teise, oli kohustus vahetada ka numbrimärk.
Ehk kui hr Burk näiteks kolis millalgi enne 2005 aastat Baierimaale, siis võis auto saada uue numbri.
Pole tänu väärt ja hea kui meeldib.
Igas regioonis oma reg.number tundub reaalne.
Hetkel on nii, et mul on müügilepingud Müller>Scheller ning Burk>Auer. Vahelt on puudu on Scheller>Burk.
Schelleri omandis kandis auto numbrimärki OAL-Z393 ja Aueri omandis juba AIC-HA44.
Nende kahe vahel eksisteerib hoolduse arve Burk nimele ja autole numbriga AIC-HA44.
Eeldades, et omanikuvahetusega muutub ka numbrimärk, siis kodanik Auer oleks pidanud saama uue numbri ehk AIC-HA44 koos auto ostuga. Aga sellest ühest hoolduse arvest selgub, et AIC-HA44 oli autol ka eelmise omaniku Burk'i omanduses. Sellest järeldasingi, et võib-olla on tegemist pereliikme/lähedasega (müügileping puudu). Jääb tõesti ka variant, et kodanikud Burk ja Auer elasid samas piirkonnas ning numbri vahetus vajalik ei olnud ning müügileping on kaduma läinud. Ja välistatud ei ole, et Burk oli näiteks Schelleri auto vastutav kasutaja või kaasomanik, kellel oli õigus läbi viia auto müüki. See seletaks ka müügilepingu Scheller>Burk puudumist.
Ilmselt täpse tõeni siinkohal ei jõuagi, kui just mõni neist kodanikest just meie foorumi otsa ei komista. Aga maailm on väike ja teinekord imesid juhtub.