15-02-2025, 18:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2025, 14:14 PM ja muutjaks oli indreksirk.)
Tänan vihjete eest, tegeleme edasi pildil olijate tuvastamisega.
31.03.1994 väljastati autole uus registreerimismärk - 706ACF.
Ajalooline taust on selline, et 01.01.1990 jõustunud keeleseadus nägi muuhulgas ette ka selle, et sõidukite registreerimismärkidel võib kasutada üksnes ladina tähti. Üleminekuajaks kehtestati 4 aastat ja see saabus 01.01.1994. Kirillitsas registreerimismärke võis liikluses näha veel hiljemgi, kuid järk-järgult keerati kasutamisele piiranguid peale. Esmalt omanikuvahetuse või muu registritoimingu käigus - selle käigus ei saanud enam vana registreerimismärki säilitada. Samuti ei saanud enam teha ülevaatust ega sõlmida kindlustust. Tõsi - see kestis veel aastaid pärast 1994. aastat, kuna riik ei olnud nii võimekas kui täna, rääkimata digivõimekusest. Lõplikult ajaloo prügikasti läksid NL ajal välja antud registreerimisdokumendid ja ühes nendega ka registreerimismärgid 01.07.2001, kui kõik enne 01.11.1993 välja antud registreerimisdokumendid tunnistati kehtetuks ning sõiduki edasi kasutamiseks tuli senine registreerimisdokument vahetada uue vastu.
1994. aastal ei olnud päris selge, kas kübelwageni senine registreerimismärk B5906EA ikka sisaldas tähti, mis ei ole ladina tähestikus. Kuid vaidlemise asemel sai registreerimismärk vahetatud.
31.03.1994 väljastati autole uus registreerimismärk - 706ACF.
Ajalooline taust on selline, et 01.01.1990 jõustunud keeleseadus nägi muuhulgas ette ka selle, et sõidukite registreerimismärkidel võib kasutada üksnes ladina tähti. Üleminekuajaks kehtestati 4 aastat ja see saabus 01.01.1994. Kirillitsas registreerimismärke võis liikluses näha veel hiljemgi, kuid järk-järgult keerati kasutamisele piiranguid peale. Esmalt omanikuvahetuse või muu registritoimingu käigus - selle käigus ei saanud enam vana registreerimismärki säilitada. Samuti ei saanud enam teha ülevaatust ega sõlmida kindlustust. Tõsi - see kestis veel aastaid pärast 1994. aastat, kuna riik ei olnud nii võimekas kui täna, rääkimata digivõimekusest. Lõplikult ajaloo prügikasti läksid NL ajal välja antud registreerimisdokumendid ja ühes nendega ka registreerimismärgid 01.07.2001, kui kõik enne 01.11.1993 välja antud registreerimisdokumendid tunnistati kehtetuks ning sõiduki edasi kasutamiseks tuli senine registreerimisdokument vahetada uue vastu.
1994. aastal ei olnud päris selge, kas kübelwageni senine registreerimismärk B5906EA ikka sisaldas tähti, mis ei ole ladina tähestikus. Kuid vaidlemise asemel sai registreerimismärk vahetatud.