17-02-2025, 11:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2025, 14:47 PM ja muutjaks oli saarrand.)
Lisan mõned pildid ka hetkeseisust, mida telefoniga ei hakanud panema.
Kepsu puks, mis on olematuks muutunud. Huvitav, et ühtki veidrat heli mootori töös kuulda ei olnud. Tegemist on 4. silindri kepsuga.
Vanad hülsid välja ja uued koos tihenditega sisse. Mootoripukis seda tööd igati hea teha. Tegelikult polnud ka vanad hülsid väga kulunud, aga õlirõngad olid küll kuidagi surnud vms, ei oskagi seletada, aga oma tööd nad küll ei teinud, vaid lihtsalt olid seal kolvipeal. Vanad rõngad olid sellise plekk vedruga.
Traktorist alles nüüdseks vaid selline jupats. Vahekasti parempoolne nurk, kuhu kinnitub mootor, on ka ära murdunud. Vahekast oli niiehknaa plaanis asendada, sest mul puudub see nn jänesejala kang.
Sidur iseenesest täitsa viisakas, ketas ka täitsa kasutatav, aga paneks kindlasti uue ketta, sest üks pool ikka rohkem kulunud vanal. Hooratas ja vaheplaat lähevad niikuinii vahetusse, sest peale läheb käivitusmootori asemel starter. Seega käivitusmootor ja selle pudinad saadaval, kui kellelgi peaks huvi olema.
Mootori võtsin maha mootori kraanaga ja tõstsin ta sellega ka mootoripukki, seal juba hea keerutada mis külge parasjagu vaja on.
Sisse läksid Ukrainas toodetud hülsi-kolvikomplektid, mis mul riiulis aastast 2015. Karpide peal tootmisaeg 2013 aasta, mõõtmiste ja vaatluste põhjal väga viisakad asjad.
Kepsu puks, mis on olematuks muutunud. Huvitav, et ühtki veidrat heli mootori töös kuulda ei olnud. Tegemist on 4. silindri kepsuga.
Vanad hülsid välja ja uued koos tihenditega sisse. Mootoripukis seda tööd igati hea teha. Tegelikult polnud ka vanad hülsid väga kulunud, aga õlirõngad olid küll kuidagi surnud vms, ei oskagi seletada, aga oma tööd nad küll ei teinud, vaid lihtsalt olid seal kolvipeal. Vanad rõngad olid sellise plekk vedruga.
Traktorist alles nüüdseks vaid selline jupats. Vahekasti parempoolne nurk, kuhu kinnitub mootor, on ka ära murdunud. Vahekast oli niiehknaa plaanis asendada, sest mul puudub see nn jänesejala kang.
Sidur iseenesest täitsa viisakas, ketas ka täitsa kasutatav, aga paneks kindlasti uue ketta, sest üks pool ikka rohkem kulunud vanal. Hooratas ja vaheplaat lähevad niikuinii vahetusse, sest peale läheb käivitusmootori asemel starter. Seega käivitusmootor ja selle pudinad saadaval, kui kellelgi peaks huvi olema.
Mootori võtsin maha mootori kraanaga ja tõstsin ta sellega ka mootoripukki, seal juba hea keerutada mis külge parasjagu vaja on.
Sisse läksid Ukrainas toodetud hülsi-kolvikomplektid, mis mul riiulis aastast 2015. Karpide peal tootmisaeg 2013 aasta, mõõtmiste ja vaatluste põhjal väga viisakad asjad.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170