17-02-2025, 23:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2025, 00:20 AM ja muutjaks oli al101.)
(17-02-2025, 23:17 PM)13piisab Kirjutas:(17-02-2025, 22:39 PM)al101 Kirjutas: Nagu näha mõni ignorant kustutas mu faktipõhised postitused õlide kohta ära, mis tähendab, et rumalus ruulib siin.
vastupidi - need, kellele sa lahkelt "sa ei tea mootoritest midagi" jutuga peale lendavad, teavad natuke rohkem, kui et õlil on viskoossus ning punkt.
taastasin paar mittehaukuvat postitust.
Kui inimene tuleb väitma, et mootoris olev sodi ei või ummistada lahti pesemise korral mingit kanalit ära, siis mis mootorite ja õlide tundmisest, me siinkohal räägime?
Kui see inimene pole absoluutselt kursis, millist nõge, lima ja sülti võivad vanad mootorid täis olla.
See lahti pesemine võib toimuda peale õlifiltrit ja enne mingit tähtsat sõlme mootoris.
Lisaks asjaolu, kui õlifilter sellest pasast umbe läheb, siis avaneb möödavooluklapp, kust saab edasine sodi mööda.
Tahan öelda seda, et vanade mootoritega ei pruugi nii minna, aga kvaliteetse hästi peseva õliga on alati sellised riskid.
Samuti kolvirõngaste vahelt nõge ära pesemine ja simmerlingide, mille tulemus on lekked ja mitte enam nii hästi töötav mootor.
Tõsi, need olid vead, mis vajasid remonti, aga ilma selle hea õlita oleks see vana mootor veel edasi sõitnud.
Muidu pooldan ma uut täissünteetilist kvaliteetset õli igasse autosse.
Viskoossused 5W40 ja 0W40 on mu lemmikud, kuna sobivad suht igale poole, eriti 0W40.
5W40 kasutan, kui auto on soojas garaazis ja 0W40, kui auto seisab õues.
Tõsi, uuemate autode puhul peaks kasutama ainult 0W40 või siis 0W30.
50-60ndate uunikumid ruulivad

