02-03-2025, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2025, 10:27 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Saabunud, vähendatud ja asjatust puhastatud pildid.
Aga mida need peaks näitama?
Kroomitud rõngas on ülemine, järgmised kaks on surverõngad. Rõngastatud kolbi silindrisse lükates jälgi, et lukupilud oleks 120 kraadi nihkes! Õlirõnga lukupilu jäta ventilaatori poole. Surverõngaste pilud oleks kaval sättida nii, et ükski ei jääks otse vastu KSPpoolset hülsiseina.
Samuti ei tee paha mõõta ära lukupilud silindris ÜSS lähedal, et need oleks alla 0,5 mm. Rõngad saad mõõtmiseks risti rõngasteta kolviga lükates. Ole ettevaatlik, et ära ei murraks!
Sama seadega saad kohe kontrollida ka liibuvust papp/plastketta ja lambiga. Praegu on head pimedad õhtud selleks
Praeguse aja varuosadele taotakse suvalisi märgiseid peale
Paned megapiluga rõngad lopergusse hülssi sisse ja kogu kulu on olnud asjatu.
Niigi on ära optimeeritud keskmise ja alumise rõnga erinevus (aste on mõlemal seespool, mitte alumisel väljas), kärab valmistaja arvates nii ka küll. Või on kirjad ühel astmega rõngal astme ja teisel astme vastaspoolel?
Aga mida need peaks näitama?
Kroomitud rõngas on ülemine, järgmised kaks on surverõngad. Rõngastatud kolbi silindrisse lükates jälgi, et lukupilud oleks 120 kraadi nihkes! Õlirõnga lukupilu jäta ventilaatori poole. Surverõngaste pilud oleks kaval sättida nii, et ükski ei jääks otse vastu KSPpoolset hülsiseina.
Samuti ei tee paha mõõta ära lukupilud silindris ÜSS lähedal, et need oleks alla 0,5 mm. Rõngad saad mõõtmiseks risti rõngasteta kolviga lükates. Ole ettevaatlik, et ära ei murraks!
Sama seadega saad kohe kontrollida ka liibuvust papp/plastketta ja lambiga. Praegu on head pimedad õhtud selleks

Praeguse aja varuosadele taotakse suvalisi märgiseid peale

Niigi on ära optimeeritud keskmise ja alumise rõnga erinevus (aste on mõlemal seespool, mitte alumisel väljas), kärab valmistaja arvates nii ka küll. Või on kirjad ühel astmega rõngal astme ja teisel astme vastaspoolel?