03-03-2025, 09:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2025, 09:49 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-03-2025, 10:59 AM)muska71 Kirjutas: Miks just 120 kraadi ja mitte 180 kraadi?Ise olen alati 180 pannud.
Sest 180 kraadiga on kahe rõnga lukud kohastikku. Millest ei ole lekke mõttes suuremat jama, kui need on I ja III, aga...
Väidetavalt kulutavad lukupilu juurest rõnga otsad hülssi enam, kui rõngas ise mujalt. Seega on mõistlikum panna rõngalukud igaüks jooksma eraldi "rajale" ning vältida ühel joonel kraapimist. Seda rõhutati koolis nii siin- kui sealpool piiri

Hakkasin kahtlema praegu kirjapandud 0,5 mm lukupilus õhkjahutusega mootorile. Kolb on ikkagi 100+ mm diameetris...
EDIT: Haa, ma teadsin, et foorumi raudvara on seda kusagil kirjutanud: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid315613
Seega pole kahtlemiseks alust, kuni 0,5 mm sobib ka orientiiriks, nagu väidab praktik: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid315641
Ülemise rõnga lukupilu rikkumise asemel oleks mõistlikum teha korda starteri kaabelduse kuumenevad lõigud, originaalne ikaldus asendada vähemalt 2,7 kW reduktoriga (3,2 oleks mõistlikum ja vaid veidi kallim) ning vahetada massilüliti mittekärssava vastu. Neil mootoritel on deko ning sissetöötamise ajal saab ju ometi sellega meelitades lasta elu sisse, kuniks sissetöötamise järel uuesti lobedalt ringlema hakkab.
H2rra, kas rõngastele lisaks ka toonaseid kolbe-hülsse leiad?